תקשורת ומדיה

לראשונה בישראל: הפתרון להפעלת אינטרנט בזמן הפסקת חשמל

yes הציגה את הדור הבא של שירותי הטלוויזיה והסיבים של החברה עם סדרת מוצרים חדשה, וחשפה לראשונה בישראל שירותי גיבוי לאינטרנט הביתי במקרים של הפסקות חשמל או פגיעה בסיב. ואיך קשורה לכל זה הופעה של נועה קירל? כל הפרטים
אפרת קרסנר |  3
yes (צילום shutterstock)
yes השיקה הבוקר (שני) את  yes+ 3.0 - הדור הבא של שירותי הטלוויזיה והסיבים של החברה הכולל גם סדרת מוצרים חדשה. בחברה מבטיחים: ממשק חדשני שקל יותר למצוא דרכו את התוכן, שיפור החוויה הפרסונלית, שדרוג הממירים, איכות הצפייה והסאונד, וכן גיבוי סלולרי לאינטרנט בבית. במסגרת האירוע, חשפה החברה את הקמפיין החדש אותו יובילו נועה קירל ואמיר שורוש, הכולל עקיצה חדה למתחרים. 
החידושים של yes, שנכנסה בשנתיים האחרונות לעולם הסיבים, כוללים רשת ביטחון לאינטרנט הביתי ברשת הסלולר. החברה השיקה גיבוי סלולרי לנתב באמצעות מתאם עם כרטיס SIM המתחבר לנתב ומעביר באופן אוטומטי את התקשורת לרשת הסלולר של פלאפון בזמן תקלה ובכך מעניק חוויית גלישה רציפה עד לפתרון התקלה בתשתית הסיבים.
בנוסף, תציע החברה סוללת גיבוי המספקת חשמל לנתב במקרה של הפסקת חשמל - כך שרציפות החיבור האינטרנטית תישמר עבור טלפונים סלולריים, מחשבים ניידים וטאבלטים – שיוכלו להמשיך ולגלוש ברשת ללא הפרעה. הסוללה מתוכננת לספק חשמל במקרה של תקלה למשך כ-3 שעות.
עוד חשפה yes נתב חכם המתעדף את הצפייה בטלוויזיה ברשת הביתית ומבטיח חוויית סטרימינג חלקה ומהירה. מדובר בפיתוח ייחודי של החברה הנקרא yesFIRST. הנתב החדש, yesULTRA FIBER, תומך בטכנולוגיה המתקדמת Wi-Fi 7 כמו גם מגדיל הטווח החדש לרשת הביתית שהשיקה החברה ה-yesULTRA MESH. שני המוצרים החדשים מעניקים חוויית גלישה איכותית בכל רחבי הבית עם שיהוי נמוך, קצב גלישה מהיר עם מהירות הורדה עד 2.5 ג'יגה ותמיכה מלאה בכל המוצרים המתחברים לרשת הביתית: מחשבים, סמארטפונים, מסכים חכמים, קונסולות משחק, מוצרי IOT ועוד.
הנתב ומגדיל הטווח החדשים, עשויים 100% פלסטיק ממוחזר, כולל אריזת המוצר וממשיכים את סדרת המוצרים הירוקים אותה השיקה yes בשנה שעברה כחלק מהאחריות החברתית והסביבתית של החברה. בנוסף, בשני המוצרים מוטבע כתב ברייל שיסייע לכבדי ראייה לתקן תקלה באופן עצמאי ע"י ניתוק וחיבור הכבלים. 
אפליקציית yes+ במתיחת פנים חדשה
כחלק מהחידושים אותם חשפה yes, גם אפליקציית yes+ עוברת מתיחת פנים משמעותית והלקוחות ייהנו מממשק טלוויזיה משודרג שיקל על מציאת תוכן חדש. במסגרת חידוש הממשק, חווית השיטוט וחיפוש התוכן תהיה נגישה ואינטואיטיבית יותר ואף מותאמות אישית: כלל המידע על התוכן, כולל הטריילר והתקציר, יוצגו לצופים על גבי המסך הראשי תוך כדי השיטוט בממשק – מה שיאפשר לגלות תוכן חדש בצורה מהירה, רציפה יותר ועם פחות לחיצות בשלט.
עוד יתווספו קרוסלות עם תכנים ייעודיים נוספים לסדרות, סרטים, ערוצים וקטגוריות נבחרות שיסייעו לצופים לגלות בקלות רבה יותר את היצע התכנים העשיר וליהנות מהמלצות מותאמות אישית. פרופילי הצפייה ועולמות הילדים והנוער יעברו גם הם שדרוג עמוק במטרה להעניק חווית משתמש פשוטה, מותאמת גיל ועם קטגוריות חדשות בתוך הפרופילים עצמם. גם חווית הבינג' משתדרגת כאשר המעבר לפרק הבא יהיה מהיר וחלק יותר. במקביל הודיעה החברה על השקת ממיר אנדרואיד חדש ומתקדם הכולל מעבד AI עוצמתי ונפח זיכרון גדול פי 4 מהממירים הקיימים כיום, המשפרים את איכות התמונה והצפייה במיוחד בתכנים המשודרים בערוצים ליניאריים ותכני LIVE.
"בעידן בו אינטרנט רציף ומהיר הפך לתשתית חיונית וצפייה איכותית וחלקה היא כבר נורמה, yes ממשיכה להיות פורצת דרך ומובילה את מהפכת התקשורת הביתית בישראל עם טכנולוגיית Wi-Fi 7, פתרונות גיבוי חכמים ושדרוג חווית הצפייה", אמר אילן סיגל, מנכ"ל yes. "יש לנו מחויבות להבטיח ללקוחותינו רציפות גלישה וצפייה, תוכן מקור איכותי ושירות מעולה. זאת לצד המשך הפיתוח והשדרוג של +yes הנחשבת לאחת מאפליקציות הסטרימינג המתקדמות והטובות בעולם".

(אילן סיגל מנכ"ל yes. צילום: יוני ספיר)
"בסקר שערכנו ראינו כי 74% מהישראלים מתקשים במציאת תכנים לצפייה בטלוויזיה, כשני שלישים יעדיפו לצפות בטריילר טרום צפייה בתוכן ו- 70% מההורים לילדים מוטרדים במידה רבה מהתכנים אליהם הם נחשפים, ולכן השדרוג של yes+ באופן הניווט והתאמת התכנים לילדים באמצעות פרופילים ייחודיים משמעותי כל כך", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes. "הפיתוחים והמוצרים החדשים שלנו מבטיחים רציפות ומהירויות שיהפכו את חווית הגלישה והצפייה למשהו שטרם הכרנו והנגשנו את ה- Wi-Fi 7 לכולם - עם המחירים הזולים בישראל".
במהלך אירוע ההשקה עלו לבמה בהפתעה נועה קירל ואמיר שורוש. השניים הפתיעו את המשתתפים באירוע ועלו לשיר בלייב את "אין כבר דרך חזרה", השיר עליו מבוסס הקמפיין חדש שיעלה הערב בתקשורת. הקמפיין נועד להבליט את יתרונות המהירות והשירות על פני המתחרים והוא כולל עקיצה חדה בין היתר לפלטפורמות החינמיות השונות. 
 

נזכיר כי בשבועות האחרונים חברת yes הודיעה על עלייה נוספת במחירי חבילות הספורט TOGO, שיעלו מ-93.9 שקל ל-99.9 שקל בחודש. מדובר בהתייקרות שנייה בתוך שנה, שמשפיעה גם על מנויי סטינג tv. בחברה מסבירים כי המהלך נובע מהתייקרות בזכויות השידור.  
החברה הודיעה בשבוע שעברה על יציבות בהכנסות ובכמות המנויים. מתוך 560 אלף לקוחות החברה, כ-474 אלף הועברו מתשתית הלווין לסיבים, כש-yes צפויה לרדת לחלוטין מהלוויין עד פברואר 2026. לטענת המנכ"ל סיגל: "המטרה של החברה היא להמשיך להיות השחקן המוביל בבית הלקוח ולתת מעטפת הכוללת את כל פתרונות התקשורת". 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ואני שואל
    יקיר 03/2025/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במידה ולא היה חשמל בבית למה צריך אינטרנט?
    סגור
  • 2.
    להוסיף ולרכוש מהוט ערוצים
    דורון 03/2025/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    YES היא חברת כבלים טובה אך צריכה להוסיף ולרכוש מהוט ערוצים לחבילה הבסיסית של MTV 90s: YES, שני ערוצי FOODY; FOODY, FOOD NETWORK, I24 NEWS בצרפתית
    סגור
  • 1.
    לרכוש עוד ערוצים מהטיול ל-yes
    דורון 03/2025/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    YES היא חברת כבלים טובה אך צריכה להוסיף ולרכוש מהוט ערוצים לחבילה הבסיסית של YES: MTV 90s, שני ערוצי FOODY; FOODY, FOOD NETWORK, I24 NEWS בצרפתית
    סגור