תקשורת ומדיה

צבי יחזקאלי על הפרידה מחדשות 13: "המעבר הזה בתזמון אלוקי"

העיתונאי הוותיק צבי יחזקאלי נשאל בריאיון על העזיבה שלו מחדשות 13, עזיבה שנראתה מתבקשת בעיני רבים והתשובה שסיפק לא משאירה מקום לספק בנוגע להחלטתו
מערכת ice |  4
צבי יחזקאלי (צילום יורי סקוירסקי)
צבי יחזקאלי הוא אחד העיתונאים הוותיקים בישראל ואולי הפרשן לענייני ערבים המוביל במדינה. הפרידה של יחזקאלי מחדשות ערוץ 13 הייתה די צפויה, כאשר רבים מהצופים כבר ניבאו לו מעבר מתבקש לערוץ 14.
אך צבי יחזקאלי הפתיע רבים, כאשר החליט דווקא לעבור לערוץ החדש שבבעלותו של איש העסקים הישראלי צרפתי פטריק דרהי, i24news. בערוץ החדש הוא מגיש תוכנית בשם "הערביסטים", מדי מוצ"ש בשעה 21:30.
לאחרונה אף התפרסם כי יחזקאלי עשה צעד מפתיע נוסף, כאשר הוציא לאור ספר ביכורים ראשון בשם: 'אמרתי לכם. זה ג'יהאד' ובנוסף, הוציא יחזקאלי גם סדרת ספרי ילדים בשם "השקט שלפני המבול".
היום (ראשון) פורסם ריאיון במעריב עם יחזקאלי, בו נשאל בין היתר על העזיבה שלו מחדשות 13 והוא סיפק תשובה שלא משתמעת לשתי פנים, הוא שמח מאוד על החלטתו. 
"החיילים אמרו לי ׳אנחנו שומעים את השידורים שלכם ב-13 וזה מחליש אותנו׳". אמר יחזקאלי והוסיף: "אני לא רוצה להיות בצד שמחליש את החיילים. המעבר הזה הוא בתזמון אלוקי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צבי הפרשן מס' אחד בתקשורת
    סימה 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנושי ואיש מקסים
    סגור
  • 2.
    צבי יחזקאלי הפרשן הכי טוב בארץ עשה
    לילי 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את התוכנית אללה איסלם על התפתחות האיסלם באירופה וארה"ב ןכל מה שצפה קרה ביבי צריך לקחת אותו כפרשן של המזרח התיכון ואז אולי נבין את העולם הערבי יחזקאלי צריך להיות ראש מוסד שב"כ אמ"ן הבחור תותח בהצלחה איש יקר
    סגור
  • 1.
    לא סובל את הפרשנות שלו הוא מחליש את החיילים (ל"ת)
    ישראלי 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • יחזקאלי פרשן מס'1 וכישראלי תפקח עיניים (ל"ת)
    ליאת 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור