תקשורת ומדיה

קותי סבג נגד פאולה וליאון: "אתם בכלל לא גרים בארץ, עזבתם"

לאחר שפאולה תמכה בהחלטת בג"ץ בנוגע לגיוס מידי של תלמידי ישיבות והפסקת התקצוב שלהן, יוצא האח הגדול תקף אותה על העובדה כי היא כלל אינה מתגוררת כרגע בישראל, ולכן רמז כי  אין לה זכות להביע ביקורת כזו. ומה הייתה תגובתה?
מערכת ice |  3
פאולה וליאון (צילום מסך קשת 12)
היום (שלישי), בג"ץ קבע פה אחד כי יש לגייס את בני הישיבות ולהפסיק לתקצב את הישיבות אשר אינן קיבלו פטור מגיוס לצה"ל או ששירותם אינו נדחה כדין. בעקבות הפסיקה שעוררה סערה בציבור ובפוליטיקה, המגישה פאולה (שעזבה לאחרונה את ישראל יחד עם בעלה), התייחסה לכך בחשבון האינסטגרם שלה, ואף זכתה לתגובה חריפה מצידו של זוכה האח הגדול קותי סבג.
רוזנברג כתבה: "משמח ששוויון הוא עדיין הבסיס החוקי של בתי המשפט בישראל. ועכשיו נחכה לתגובת הרשות המבצעת המתוקה שלנו, שקצת התבלבלה ושכחה את עקרונות הדמוקרטיה. יש שופטות ושופטים בישראל! בינתיים". סבג ביקר אותה ואת בעלה לאו, וכתב: "אתם בכלל לא גרים בארץ פאולה, עזבתם. אבל העיקר שהחרדים קיבלו מכה לא משנה שבג"צ הפך חוק של ממשלה נבחרת בזמן שהיא ממונה על ידי עצמו. ממש דמוקרטיה"
רוזנברג לא יכלה להתעלם מכך, והגיבה לו: "אני מגיע להפגנות. משלמת מיסים, משתתפת בפרויקטים התנדבותיים ונמצאת חלק מהזמן בישראל וחלק במדינה אחרת כדי להתפרנס. אם כל אזרחי ישראל היו משלמים מיסים כמוני, תורמים כמוני למי שאין – היינו במקום אחר. למה אתה מגן על מי שחושב שמגיע לו לחיות מהכסף שלך ושלי בלי לעבוד? אני עדיין לא מבינה. תפנה את המבט לאלו החיים על חשבונך".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קותי
    אלי 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי זה קותי סבג,אדם עילג רפה שכל,מי מקשיב לו,היה באח הגדול ,ביג דיל,לא יודע איפה הוא חי.
    סגור
  • 2.
    פאולהההה
    אמת מארץ תצמח 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מגיעה להפגנות"" גאוות יחידה" לא תמיד חייב להביע את דעתך ולרצות את התעלה והתבהלה
    סגור
  • 1.
    "אני מגיעה להפגנות": זה נותן כאילו בונוס על הרס המדינה? (ל"ת)
    פחחחחחחח 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור