תקשורת ומדיה

אברי גלעד מודאג: "הבדידות מוחלטת, דבר אחד ישאיר אותנו בחיים"

גלעד כתב בטורו השבועי: "יום אחד נמצא את עצמנו לגמרי לבד. לא באתי להעכיר את רוחכם בעוד תחזית שחורה מבית ההזיות שלי, אבל טמינת הראש בחול לא תועיל פה. צריך להתכונן ליום הזה, ולהבין שהוא יהיה יום ראשון מהרבה ימים שבהם המצב הזה ישנה מהותית את חייה של ארצנו האהובה"
מערכת ice |  2
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
אברי גלעד הכריע בטורו שמתפרסם בישראל היום שאחרי המלחמה: האם אחרי שנצליח להכריע את חמאס בכלל ישאר ממדינת ישראל משהו והאם מדינה כלשהי בעולם תעמוד לצדנו. בטורו מתייחס גלעד לאפשרות מה יקרה אם נשאר לבד בכוחות עצמנו.
גלעד כתב: "יום אחד נמצא את עצמנו לגמרי לבד. לא באתי להעכיר את רוחכם בעוד תחזית שחורה מבית ההזיות שלי, אבל טמינת הראש בחול לא תועיל פה. צריך להתכונן ליום הזה, ולהבין שהוא יהיה יום ראשון מהרבה ימים שבהם המצב הזה ישנה מהותית את חייה של ארצנו האהובה. עד שיחלוף הגל, אני מקווה שעוד בימי חיינו. בזמן הזה, של הבדידות המוחלטת, הדבר היחיד שישאיר אותנו בחיים, כך על פי פרסומים זרים, הוא המטמון הקטן ששמרנו בדימונה לימים כאלה".
גלעד טוען כי ייתכן ונצטרך להבהיר לכל מדינות העולם שאנחנו בוחרים להשאר בחיים, או שאף אחד לא נשאר בדיוק כמונו. "אם לא יאהבו אותנו יותר, לפחות יפחדו. פחד הוא מניע עלוב להישרדות אומה, אבל כנראה במצב שאליו הולך העולם הוא ייהפך למטבע נדרש" ולכן כל האמצעים יהיו כשרים.
 
כזכור השתתף לאחרונה גלעד בדיון שנערך בפאנל חדשות 12, במהלכו סיפר הפרשן החרדי ישראל כהן על תפילה שהתקיימה ברחבת הכותל עבור שלום החיילים, השבעת כלל החטופים ורפואת הפצועים. כמו כן, הוא סיפר על סדר התפלות העתיד להתקיים, כשאיש התקשורת עצר אותו והפתיע את כולם כשהוציא כיפה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמונה
    גבי 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה איפה האמונה נעלמה , רק ה'
    סגור
  • 1.
    הפלסטינים הם סרטן שכולם רוצים להיפטר ממנו, אל דאגה >
    יוסי 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעולם זכרון קצר ותרומת ישראל לעולם היא הרבה יותר מאוסף מקקקים שמייצרים רק מוות !
    סגור