תקשורת ומדיה

אברי גלעד כותב בכאב: "אדם מיוסר אבל לא מחוסל"

בטורו בישראל היום כתב: "מכל האנשים שלא בא לי להיות כרגע, הכי אני מוותר על להיות הרצי הלוי. האיש הזה סוחב עליו משקל כה עצום של אחריות, גם על מה שהיה, גם על מה שהווה וגם על מה שיהיה בעתיד הקרוב, שעם כל הביקורת עליו אי אפשר שלא לכבד אותו על האופן בו הוא מחזיק את כל המטען הזה, שאותי היה ממוטט"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
אין ספק שאבות רבים לכישלון הענק של מדינת ישראל בהגנה על יישוביה ב-7.10. מהדרג המדיני, דרך הצבאי וכן, אפילו כאן בעם שהפך למפולג ושונא מאי פעם אחד כלפי השנה ואיפשר לאויבים על הגדרות להריח את החולשה. אבל על פי אברי גלעד הרמטכ"ל הרצי הלוי ראוי ליותר ממה שהוא מקבל לדעתו.
בטורו בישראל היום כתב: "מכל האנשים שלא בא לי להיות כרגע, הכי אני מוותר על להיות הרצי הלוי. האיש הזה סוחב עליו משקל כה עצום של אחריות, גם על מה שהיה, גם על מה שהווה וגם על מה שיהיה בעתיד הקרוב, שעם כל הביקורת עליו אי אפשר שלא לכבד אותו על האופן בו הוא מחזיק את כל המטען הזה, שאותי היה ממוטט תוך פרק זמן שלא ניתן בכלל למדידה במכשירים המוכרים לנו היום. מה שמייחד את הרצי בעיני היא העובדה שהוא לא רק התפקיד שהוא ממלא,  אלא שהוא בנאדם. כל האחרים- פחות. אני בוחן את פניו בכל הופעותיו ורואה שזוויות פיו נוטות מטה יותר ויותר, עוד מעט יגיעו לגובה הדרגות שעל כתפיו, ומבין שהוא לוקח ללב, עמוק פנימה. אני רואה אדם מיוסר אבל לא מחוסל".
 
רק בשבוע שעבר, תחת 'הכותרת' יום הדין', אברי גלעד מגיש קשת 12 תיאר בטורו בישראל היום מה יכולות להיות ההשלכות למלחמה מול לבנון לה ארסנל נשקים מאיים במיוחד. האם שוב מדינת ישראל תתפס שוב לא מוכנה.
בטורו הקודם גלעד כתב: "כרגע המלחמה עם חיזבאללה טרם עברה לשלב ההשמדה ההדדית, יש מצב שיום אחד יחליטו בטהרן או בביירות שהגיע הזמן ללחוץ על כפתור ההפעלה של הטילים הכבדים, ולא להסתפק בטילי הצעצוע ואז אנחנו בסיפור אחר.האם אנחנו ערוכים למצב כזה ? האם שוב ניתפס עם המכנסיים למטה? מה עושים אם חס ושלום נגיע למצב הזה, שמתוכנן היטב ע"י אויבינו המרים כבר שנים, ואם למדנו משהו מהשבעה באוקטובר, זה שאם האויב מתכונן למשהו, במוקדם או במאוחר זה יקרה. כי אם שערי הגהנום יפתחו, בתינו ומרחבינו המוגנים לא יתנו שום מענה. יהיה פה טבח בקנה מידה שלא ידענו מעולם. ובזמן הנורא ההוא גם לא יהיו רשתות סלולריות, וחשמל וכלום. מי יצילנו?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה