טלוויזיה

אברי גלעד מזהיר את עדן גולן: "יבואו לעשות לך נאחס"

המגיש הקדיש בטורו מילים לנציגת ישראל לאירוויזיון: "את הולכת לקפוץ על הרימון של תדמית ישראל בעולם, ואין לך שכפ"ץ, רק שמלה מהודרת דקיקה. יומך לא יהיה יום, לילך לא יהיה לילה. כל המופרעים של אירופה יבואו כדי לעשות לך נאחס. את תצטרכי לפרוח, לזהור, לתת את כל אהבתך לאנשים ששונאים אותך על לא עוול בכפך"
מערכת ice |  1
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
בטורו השבועי בישראל היום, התייחס מגיש קשת 12 הוותיק אברי גלעד להשתתפות של עדן גולן באירוויזיון 2024 שייערך בשבדיה ושפע לה מחמאות, אך גם מזהיר אותה לקראת התחרות בשנה אולי הכי אנטישמית שחוותה ישראל מזה שנים.
גלעד כתב: "תשמעי, עדן. ראיתי אותך מקבלת את ההודעה על השתתפותך באירוויזיון. כמה שמחת. ואני הרגשתי כמו מי שצופה באדם שמקבל את ההודעה שהוא צריך לקפוץ על רימון יד. נכון, יציל חיים, אבל באיזה מחיר? ככה גם את, עדן. בחרת לקחת על עצמך תפקיד שאני לא בטוח שאת מבינה מה הוא אומר ברגע הזה בתולדות האנושות העלובה. את הולכת לקפוץ על הרימון של תדמית ישראל בעולם, ואין לך שכפ"ץ, רק שמלה מהודרת דקיקה. יומך לא יהיה יום, לילך לא יהיה לילה. כל המופרעים של אירופה יבואו כדי לעשות לך נאחס. את תצטרכי לפרוח, לזהור, לתת את כל אהבתך לאנשים ששונאים אותך על לא עוול בכפך. לא מכיר אותך, עדן. אני מקווה שקיבלת בביתך כוחות עזים של חיזוקים שיאפשרו לך להשאיר את מילות הבלע של אויבינו עמוק בתוך הפה שלהם, שלא תיקחי ללב או לנשמה או לשום מקום את שלל האיומים, הקללות, השקרים, ההשחרות"
בינתיים מתברר שמתנהל חרם של ממש על ישראל לקראת אירוויזיון 2024 בשבדיה שייערך בעוד כחודשיים, כאשר הבלוגרים המובילים ביותר של התחרות Wiwibloogs ו-noosh החליטו להחרים את עדן גולן והשיר שלה. השניים שנחשבים לכלי חשוב במיוחד עבור חובבי האירוויזיון עם יותר מ-300,000 עוקבים ומנויים החליטו להציג התעלמות מוחלטת מהשיר ״הוריקן״ של עדן גולן שנבחר אחרי דרמה גדולה, כך על פי פרסום של ערן סויסה.
 
.
הסיבה לכך היא שכנראה החשש שלהם לאבד עוקבים גבר על ההיגיון להתייחס גם לשיר הישראלי. נוש כתבה: " ״אני מתנצלת שלא הגבתי לענין השתתפות ישראל בתחרות השנה. זו הייתה החלטה קשה עבורי מכיוון שאני אוהבת את התרבות והמוזיקה שמגיעים משם. זה לא מקומי להגיב על הנושא בזמן שאני לא פלסטינית או ישראלית ולא חוויתי שום דבר ממקור ראשון".
עוד הוסיפה: "עם זאת קיבלתי את ההחלטה לא להגיב, כפי שלא הגבתי במקרים דומים אחרים, ולכן זה יהיה צבוע מצידי להגיב על שיר כשאני יודעת שהוא גורם הרבה כאב לכל-כך הרבה אנשים ברחבי העולם. אני כן מקווה שבעתיד הדברים ישתנו לטובה ומתפללת עבור כל הצדדים״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למזלה של עדן גולן המיוחדת היא כבר עברה לא מעט ברוסיה
    טל 03/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואף דיברה על זה בכוכב הבא... כשסיפרה שהיתה חשופה למילים קשות וליחס משפיל של גויים , למילים קשות ולשפה קשה כלפיה כיהודיה... היא תשיר את השיר הכי יפה ששלחנו אי פעם לאירוויזיון, ואין ספק שמדובר בלוחמת מהקשוחים ביותר. בלוגרים שמוגרים, יש מאות מפרגנים אחרים שמציפים את היוטיוב לשיר ולעדן גולן. מדינות שונאות לא יתנו ניקוד, מדינות אחרות יתנו. ועדן גולן תהיה עם הזמן לזמרת בינלאומית עם קריירה מפוארת. לא לדאוג לה.
    סגור