בארץ

ישראל מתקפלת מפעולה ברפיח? זו החלופה המוצעת

ההתנגדות האמריקאית לפעולה צבאית ברפיח ממשיכה להתגבר וכעת האמריקאים מעוניינים להציע תוכנית חדשה שמטרתה למנוע פעולה צבאית ישראלית ברפיח
מערכת ice |  1
רפיח (צילום פלאש 90/ עבד רחים קטיב)
מזכיר המדינה האמריקאי, אנתוני בלינקן, צפוי לבקר בימים הקרובים בקהיר שם הוא יציג תוכנית ביטחונית חדשה שאמורה להוות חלופה לפעילות צבאית ישראלית ברפיח. על פי הדיווח של העיתון "אל-ערבי אל-ג'דיד", האמריקאים מקווים שתוכנית זו תמנע את הפעולה הצבאית הישראלית ברפיח.  
בעיתון עוד פורסם כי מטרת התוכנית היא להפוך את גבול עזה-מצרים לסטרילי ולהפסיק את הברחות הנשק מסיני ובכך למנוע את הפעולה הישראלית הצפויה שמדאיגה כל כך את הממשל האמריקאי.
 
כזכור, האמריקאים כל הזמן שולחים מסרים לממשלה הישראלית כי כל פעולה צבאית ישראלית ברפיח, שבה נמצאים כרגע יותר ממיליון בני אדם שמחפשים מחסה, באופן שאינו מבוקר או מחושב - תהיה "אסון". 
לפני כחודש במהלך תדרוך לעיתונאים סגן דובר מחלקת המדינה של ארצות הברית, ודנט פאטל, התייחס לתמיכת הממשל בהמשך התמרון הקרקעי של ישראל בעזה. פאטל אמר כי: "לא נתמוך במהלך כזה ללא תכנון רציני ואמין, שכן הוא מביא בחשבון יותר ממיליון בני אדם שנמצאים שם, כמו גם מבלי להתחשב בהשפעות של פעולה כזו על הסיוע ההומניטרי והעזיבה הבטוחה של אזרחים זרים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הברחות פילדלפי
    ציקי 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק עכשיו למישהוא אכפת פתאום מהברחות מפילדלפי ?
    סגור