תקשורת ומדיה

שדרן הרדיו באמירה חריגה בערוץ 13: "שיעופו מכאן החרדים"

במהלך דיון שנערך בפאנל ערוץ 13 בנוגע לסערת חוק הגיוס ודבריו של הרב הראשי לישראל שאיים כי החרדים יעברו לחו"ל אם יגויסו, מגיש הרדיו רז ברקאי יצא באמירה חריגה במיוחד: "אם הם לא משרתים בצה"ל ואני ממשיך לפרנס אותם - שיעופו מכאן"
מערכת ice |  1
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
לאחרונה התארח מגיש הרדיו רז ברקאי בפאנל חדשות ערוץ 13 והביע את דעותיו החריגות בנוגע לסערת חוק הגיוס. הרקע לדיון היו הדברים שאמר הרב הראשי לישראל, כאשר הבהיר כי במידה וחוק הגיוס יעבור וחרדים יחויבו להתגייס לצה"ל, הם "יעברו לחו"ל". ברקאי טען כי אם החרדים לא משרתים בצה"ל ולא עובדים אך הוא עדיין ימשיך לפרנס אותם – "שיעופו מכאן".
הדברים חוללו סערה כאשר ארגון "בצלמו" פנו לנציב פניות הציבור ברשות השנייה ודרשו להדיח את ברקאי ואף להטיל קנס כספי על ערוץ 13. במכתב שנשלח הם טענו כי "המשפטים הללו נאמרו בגרמניה לפני 90 שנה על יהודים. האם גם פה במדינת היהודים הדבר הזה מתאפשר?".
   
בדיון שנערך השבוע בוועדת החוקה, חוק ומשפט, התייחס יו"ר הוועדה וחה"כ שמחה רוטמן לדבריו של הרב הראשי לישראל. "אין ספק שיש ויכוח במדינת ישראל על סוגיית גיוס בני הישיבות. התהליך הזה לא ייפתר לא בבום ולא בהפיכת חרב, אבל על דבר אחד אני הרגשתי צורך למחות בדברים ששמענו לפיהם שבט לוי לא הולך לצבא. אני הרגשתי צורך להתייחס לדברים האלה. שבט לוי הולך לצבא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק לחשוב שרזי, מסית השנאה הלאומי, היה שנים הקול של גל"צ (ל"ת)
    מזעזע 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור