תקשורת ומדיה

המיליארדר שמחזיק במאות כלי תקשורת קבע: הערוץ הזה נסגר

רופרט מרדוק, המיליארדר שמחזיק במאות כלי תקשורת ברחבי העולם, החליט לסגור את הערוץ הימני שפתח בבריטניה, לאחר שלא הצליח לייצר קהל צופים שיצדיק את קיומו. בין הערוצים שמחזיק מרדוק ניתן למצוא את פוקס ניוז, הטיימס, סאנדיי טיימס, הסאן והניו יורק פוסט
מערכת ice | 
רופרט מרדוק (צילום ויקיפדיה/ Flickr - Eva Rinaldi)
המיליארדר האוסטרלי-אמריקאי, קית' רופרט מרדוק, מחזיק באמצעות חברת המדיה "ניוז קורפ" מאות כלי תקשורת בבעלותו, ביניהם עיתונים וערוצי טלוויזיה ברחבי העולם. בין כלי התקשורת שבידיו נמצאים בבריטניה הטיימס, סאנדיי טיימס, הסאן, באוסטרליה The Daily Telegraph, Herald Sun ו-The Australian, בארצות הברית וול סטריט ג'ורנל והניו יורק פוסט, הוצאת הספרים הרפר קולינס וערוצי הטלוויזיה Sky News Australia ופוקס ניוז.
היום (רביעי) דווח בכלי התקשורת CNN כי בכוונתו של מרדוק לסגור את אחד הערוצים הימניים שלו בבריטניה, TalkTV, ערוץ דעות שנכשל מאז שהוקם ולא הצליח לייצר לעצמו קהל מעריצים גדול מספיק כדי להצדיק את קיומו בעיני מרדוק, שכאמור החליט לסגור אותו.

לדברי מנכ"ל הערוץ, שמכתב ששלח לצוות הערוץ, בקיץ הקרוב פלטפורמת הטלוויזיה של הערוץ תפסיק לעבוד ותעבור לשידורי אונליין בשירותי סטרימינג שונים. ההודעה על סגירת הערוץ מגיעה רק מספר שבועות ספורים לאחר שפירס מורגן הודיע על עזיבתו ומעבר לערוץ "לא מצונזר" שהקים, ושם הצליח לגרום למעל 2 מיליון בני אדם לעקוב אחריו ואחר שידוריו.
לפני מספר חודשים מרדוק טלטל את עולמות התקשורת והפוליטיקה כאחד עם הודעה ששלח לעובדי החברות שלו. בהודעה חשף כי הוא פורש מתפקיד היו"ר של פוקס קורפ וניוז קורפ בגיל 92 ואת מקומו בשתי החברות תפס מאז לאכלן מרדוק, בנו הבכור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה