טלוויזיה

מכות בשידור חי: קבוצה התנפלה על אדם ברחוב - לעיני המצלמה

שידורי הטלוויזיה בארצות הברית מספקים לנו פעם אחר פעם אירועים חריגים ויוצאי דופן, שנתפסים בשידור חי לעיני המצלמות ומעוררים סערות גדולות. אחד מהמקרים האלה קרו בשידור חי בפוקס ניוז, באמצע הרחוב
מערכת ice | 
שידור (צילום unsplash)
ערוץ פוקס ניוז האמריקאי (FOX NEWS), על אף תמיכתו הרבה בקרב הציבור בארצות הברית, נחשב לשנוי במחלוקת וחד צדדי מבחינה פוליטית, עד כדי גיחוך מהצד המתנגד לו.
במהלך שידור חי בערוץ שהתרחש באמצע הרחוב בטיימס סקוור בניו יורק, תוך כדי ריאיון, האדם שהתראיין וקבוצת האנשים שהגיעה איתו התנפלו על אדם ואף קרקעה אותו לרצפה, כאשר המצלמה מתעדת כל רגע ורגע.
 
האירוע הביזארי, או אולי לא כל כך ביזארי כאשר מדובר בארצות הברית, גרר תגובות רבות ברחבי הרשת, בעיקר כי מדובר בתכניתו של מגיש ערוץ פוקס ניוז, שון האניטי, הידוע כשנוי במחלוקת וככזה שגורם למתנגדיו לאהוב את שנאתם כלפיו, ולהזכיר אותו בלי סוף ברשתות החברתיות, לרוב לצד קללות וגידופים.

מתנגדי הערוץ מרבים להציג אותו כערוץ כקונספירטיבי ועושה דברה של המפלגה הרפובליקנית במדינה, מזכיר לכם משהו? ניחשתם נכון. ה"קטטות" התקשורתיות בין ערוצי הטלוויזיה בישראל הן לא מפתיעות למי שעוקב אחרי התקשורת האמריקאית, שם מתנהלות מערכות יחסים דומות ואפילו זהות, בין הערוצים השונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה