תקשורת ומדיה

ינון מגל מביך את יאיר לפיד? "מעדיף מפגינה שמורידה חולצה" |צפו

לאחר שמפגינה הורידה חולצה מול מספר חרדים בתל השומר, ינון מגל נזכר בקטע מתוך נאומו של יאיר לפיד שהתקיים בשנת 2023 בנוגע למחאות נגד הממשלה. בקטע המדובר, התייחס לפיד למפגינה שעלתה בשנה שעברה על סמל המנורה והורידה את חולצתה 
מערכת ice |  2
יאיר לפיד (צילום תומר נאוברג פלאש 90)
לאחר שמפגינה נצפתה מורידה חולצה מול חרדים בתל השומר, פרסם איש התקשורת ומגיש תוכנית האקטואליה "הפטריוטים" בערוץ 14, ינון מגל, קטע משנת 2023 מתוך נאומו של ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד על מחאות הענק נגד הממשלה שגם אז מפגינה הורידה את חולצתה.
בציוץ שפרסם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), שיתף מגל את עוקביו בקטע מתוך נאומו של לפיד שהתקיים בשנת 2023 במליאת הכנסת. כזכור, שנת 2023 הייתה מלאת הפגנות נגד הממשלה ואלו התאפיינו בנשיאת דגלי פלסטין והוזלת סמל המנורה כאשר מפגינה עלתה  עליו והורידה את חולצתה כאות מחאה.
 
בנאומו המדובר, התייחס לפיד למפגינים שבחרו בדרך יוצאת דופן להביע את התנגדותם לממשלה. מגל, זוכר ללפיד את האמירה החריגה וקישר את נאומו בשנת 2023 לאירוע שהתרחש היום (שלישי) בתל השומר בו מפגינה הורידה את חולצתה מול החרדים כמחאה על שילובם בשירות הצבאי.
בסרטון שמגל פרסם ברשת החברתית, נצפה לפיד אומר בנאומו: "אני מעדיף פי אלף מפגינה שמורידה חולצה. אני מעדיף פי אלף מפגינה עם סיר ספגטי על הראש. היא מטורללת?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברור שינון מגל מעדיף מפגינה עירומה, כבר נחקר בער במשטרה
    ירחמיאל 03/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ברור שינון מגל מעדיף מפגינה עירומה, הוא הרי כבר נחקר בעברו במשטרה על הטרדה מינית. מי יודע אולי הוא רוצה להטריד שוב ????
    סגור
  • התבלבלת מי שמעדיף מפגינה ערומה זה לפיד לפי דבריו (ל"ת)
    יוסלה 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור