בארץ

חסידות גור בהצהרה דרמטית: זה המחירון שמגביל את הצעירים

במטרה להקטין את הוצאות הנישואין, חסידות גור הוציאה מחירון שייקבע כמה יהיה ניתן להוציא עבור מגוון הוצאות הקשורות בחתונה. למשל על פאות יהיה ניתן להוציא עד 8800 שקל, ועל חנוכייה לא יהיה ניתן להוציא יותר מ-3450 שקל
מערכת ice | 
חרדים (צילום shutterstock)
חסידות גור קיימה אתמול אסיפה חשובה באשדוד ובה הכריזו על "נורמות" חדשות, או במילים אחרות: תקנות שמעתה והלאה יש לפעול על פיהן. מדובר בכללים אשר יגדירו אחת ולתמיד את הסכומים שניתן להוציא על הוצאות נישואין, וכל הנלווה אליהן.
ע"פ אתר "אשדודס", המטרה היא להקטין את ההוצאות אשר מוציאים בכל חתונה מחדש, ובאסיפה הוצג המחירון החדש. למשל, הוחלט כי על זר פרחים במסגרת השידוך ניתן להוציא עד 500 שקל. על חנוכייה במשקל של עד 600 גרם, לא יהיה ניתן להוציא יותר מ-3450 שקל. על פאות, יהיה ניתן להוציא עד 8800 שקל. בנוסף, העלויות של צלם, נגן או מסריט יעמדו על אזור ה-3000 שקל.
המהלכים הללו נועדו לעזור למשפחות צעירות שלא לבזבז יותר מדי כסף על הוצאות שונות בתחילת דרכן, וסביר להניח כי המחירון יתווה דרך לכלל הציבור החרדי. כמו כן, חשוב לציין כי בעלי העסקים עשויים להיפגע מההחלטות, משום שזוגות יוגבלו בכמות הכספים שיוכלו להוציא. עם זאת, חשוב להבהיר כי המהלך לא נועד כלל לפגוע בבתי עסק, אלא רק לעזור לצעירים העתידים להתחתן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה