בארץ

התעשייה האווירית חתמה על חוזי מכירה חדשים: הסיבה נחשפת

בעקבות החשש מסין וצפון קוריאה סגרה התעשייה האווירית שני חוזים חדשים עם מדינות באסיה, אחת העסקאות נחתמה עם שכנתה של צפון קוריאה, קוריאה הדרומית לה יסופקו מערכת ADA הנועדה להתמודד עם חסימת GPS
מערכת ice | 
המטוס של התעשייה האווירית (צילום התעשייה האווירית)
גלובס מדווחים שהתעשייה האווירית סגרה השבוע שני חוזים חדשים עם מדינות באסיה, זאת בצל החשש מסין וצפון קוריאה. אחת העסקאות נחמה עם התעשייה האווירית של דרום קוריאה במסגרתה תספק למסוקים קלים מתוצרתה את מערכת ADA שנועדה להתמודד עם חסימת GPS. מערכת זו שולבה כבר במערכים מתקדמים של חיל האוויר הישראלי בסוגים שונים של מטוסים.
כזכור לפני חודש חתמה ישראל העסקה הביטחונית הגדולה בתולדותיה ומכרה לגרמניה מערכת ההגנה מפני טילים החץ 3 תמורת 14 מיליארד דולר. מנכ"ל משרד הביטחון זמיר חתם על העסקה עם מקבילו במשרד ההגנה הגרמני כשספקית המערכת היא התעשייה האווירית שבראשות עמיר פרץ ובניהולו של בועז לוי.
מדובר בפעם הראשונה שמערכת ההגנה הזו מיוצאת למדינה בחו"ל. כזכור, רק לפני מספר שבועות ישראל עשתה את השימוש במבצעי הראשון בה בעקבות השיגורים של החות'ים בתימן. זאת הפעם הראשונה שמערכת החץ מיוצאת לחו"ל.
עד עכשיו, מרבית היירוטים נעשים על ידי מערכת החץ 2 אשר נכנסו לשימוש מבצעי במערך ההגנה האווירית של ישראל לפני כ-25 שנה. אחד הטילים יורט בחלל, באמצעות מיירט חץ 3 שנכנס לשימוש מבצעי ב-2017.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה