בארץ

נתניהו בביקור בחברת רפאל: "נותנת לנו את כיפת הברזל של המדינה"

השר לשעבר יובל שטייניץ, יו"ר חברת רפאל, הזמין את הבוס לשעבר רה"מ נתניהו לביקור במכון הייצור. "פה מייצרים את המיירטים של כיפת הברזל ועוד הרבה אמצעים אחרים להגנה ולהתקפה", אמר נתניהו, "אני רוצה להודות למדענים, למהנדסים ולעובדי הייצור"
מערכת ice | 
נתניהו עם שטייניץ והר אבן (צילום חיים צח לשכת עיתונות ממשלתית)
בצל המערכה המתמשכת בעזה, ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שלישי) במכון של חברת רפאל. נתניהו קיבל סקירות מיו"ר רפאל והשר לשעבר מהליכוד ד"ר יובל שטייניץ, ומהמנכ"ל אלוף (במיל') יואב הר-אבן על פעילות מערכות רפאל במלחמה, ביניהן: כיפת ברזל, קלע דוד, מעיל רוח ועוד.
 
בנוסף, השניים סקרו בפני רה״מ את הפעילות המתבצעת בכלל המתקנים של החברה, בשיתוף צה״ל וכלל גופי הביטחון, מרגע פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר. כמו כן, ביקר רה"מ נתניהו בקווי ייצור במכון ונפגש עם עובדי ועובדות רפאל בקווי הייצור שפועלים 24/7 מתחילת המלחמה. ראש הממשלה הודה להם על עבודתם המסורה, המספקת למערכת הביטחון את כלל האמצעים הדרושים להמשך הלחימה.

"רפאל בעצם נותנת לנו את כיפת הברזל של המדינה", אמר נתניהו. "פה מייצרים את המיירטים של כיפת הברזל שחוסמים את הטילים ואת הרקטות, מייצרים פה עוד הרבה כלים אחרים, גם להגנה וגם להתקפה. אני רוצה להודות למדענים, למהנדסים, לעובדי הייצור ולכל מי שמסייע כאן במאמץ הזה שהוא ייחודי".

צילום: חיים צח/לע"מ
מנכ"ל רפאל אלוף (במיל׳) יואב הר-אבן: "רפאל מגויסת כולה למאמץ המלחמתי ואנחנו גאים לראות את המערכות שלנו פועלות כתף אל כתף עם כוחות הביטחון ומצילות חיים. לצד מאות עובדים מגויסים בצו 8 ומאות עובדים מפונים מביתם, עובדי רפאל פועלים מסביב לשעון על מנת לספק את האמצעים הנדרשים - אלה המוכרים ואלה שהשתיקה יפה להם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה