בארץ

לפיד מאיים: "לא תהיה יותר מדינה בשם לבנון"

בצל החשש מהסלמה בגזרה הצפונית, ראש האופוזיציה נועד עם נשיא צרפת עמנואל מקרון שהגיע ארצה לביקור בזק מדיני. בשיחתם התייחס יו"ר יש עתיד לסוגיית החטופים והביע את חששו מסלקציה: "אסור לאפשר מצב בו יש הפרדה בין אלה עם דרכון זר לאלה שלא"
מערכת ice |  5
יאיר לפיד (צילום מסך ערוץ הכנסת)
ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד נועד לפני זמן קצר (שלישי) נשיא צרפת עמנואל מקרון שהגיע לביקור מדיני בישראל במסגרת הרכבת האווירית של מנהיגי העולם בצל מלחמת חרבות ברזל בעזה. השניים דנו בתמונת המצב האזורית, במאמצים להשבת החטופים והנעדרים מעזה ובנושאים נוספים. 
<
לפיד, שחרף לחץ כבד מצד בכירים במפלגתו בחר שלא להצטרף לממשלת החירום הלאומית של נתניהו וגנץ, הביע עמדה נחרצת בפני עמיתו מקרון. "אסור לעולם לאפשר מצב שבו יש הפרדה בין חטופים עם דרכון זר ולכאלה שלא", אמר לפיד. ראש האופוזיציה לפיד הודה לנשיא מקרון על הביקור בישראל, על עמידתו האיתנה למען המדינה ועל הסולידריות כלפי עם ישראל והמדינה נוכח השעה הקשה. 
 
על רקע ההתחממות הניכרת בגזרה הצפונית והחשש מכניסה למערכה רב-זירתית רחבת היקף מול לבנון, ראש האופוזיציה שיגר הבהרה ברורה לעמיתו. "בתור מנהיג המדינה הגדולה ביותר אשר לה השפעה על לבנון, אני מבקש ממך להעביר את המסר אם חיזבאללה יעשה את הטעות להצטרף למלחמה – זה עלול להיגמר בזה שלא תהיה יותר מדינה בשם לבנון".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יאיר לפיד
    קרדאי 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תשכחו שעד ליפני כשנה וחצי הוא חתם איתם ונתן לחיזבאללה שבלבנון מצבור של גז שהיה קיים בשטח ישראל תראו מי מדבר פתאום הפקיד עם העיפרון ראש הממשלה של יום תוריד הכינוי מחפיר
    סגור
  • 4.
    יהיר לפיד
    נרו 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת יהיר מדי משפט כזה אחרי ה7 ל10
    סגור
  • 3.
    לפיד תרגע. חתמתה איתם הסכם על הקרח,תסתום את הפה (ל"ת)
    יעקב ל 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מצחיק. אתמול נתן הכל לנסראללה. היום. אין לבנון. צוחק
    אור 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בושה
    סגור
  • 1.
    עוד קשקשן מאיים מאיזה מקום? רק אתמול מסר שטח לחיזבאללה (ל"ת)
    דן 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור