בארץ

צפו: בזמן פעילות מבצעית - מכות בין חיילי צה"ל

בשעות האחרונות מופץ סרטון בו נראים שני חיילים בועטים ודוחפים בחייל שלישי על גג מבנה בזמן שכוחות צה"ל פועלים באיו"ש. פלסטיני צילם את האירועים כשצחוקו נשמע ברקע. גורם צבאי אישר את הפרטים והוסיף כי נערך בירור
מערכת ice | 
לוחמים (צילום פלאש 90)
קטטה בין שלושה חיילי צה"ל על גג מבנה בכפר פלסטיני מופצת בשעות האחרונות (שישי) ברשתות החברתיות. מקור התיעוד אינו ידוע, וכך גם מתי צולם. בסרטון נראים שניים מהחיילים כשהם בועטים ודוחפים את השלישי על הרצפה במהלך פעילות כוחות צה"ל בכפר שנמצא בתחום חטמ"ר יהודה. 
לאורך הלילה פעלו כוחות צה"ל באיו"ש כאשר נרשמו הפרות סדר קשות סמוך לקבר יוסף בשכם, על רקע כניסת מתפללים גדולה למקום. כמה חשודים פלסטינים נפגעו וחייל אחד נפצע באורח קל. בתוך כך, גורם צבאי מאשר כי המצולמים בסרטון הם לוחמים וציין כי מתבצעת בדיקה על מנת לאתר את זהותם ולאשש פרטים נוספים לגבי האירוע.  הסרטון מופץ גם על ידי הפלסטינים, כאשר צחוקו של האדם המצלם אותו נשמע ברקע.
לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב פשטו בשעות הבוקר המוקדמות על יעד במחנה הפליטים שבטול כרם. במהלך הפעילות הלוחמים הגיבו בירי לעבר מחבלים וחמושים. "הבוקר פשטנו על יעד מבוקש במחנה הפליטים בטול כרם", מסר רפ"ק ר', מפקד פלוגה ביחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש. "במהלך הלחימה התנהלו חילופי אש והושלכו לעברנו מטעני חבלה". 
חמישה לוחמים נפצעו ביציאה מהפעילות מרימון שזרק לוחם בכוח ונהדף בחזרה לעבר הלוחמים. שלושה מהם באורח קשה, כאשר מצבו של אחד מהם אינו יציב. הערב בוצע פיגוע ירי לעבר רכב סמוך לצומת עינבוס שבחווארה. שב"כ הכווין כוח מסיירת חרוב שירה לעבר המחבל ונטרל אותו.
 
"במהלך הקיפול והיציאה מהיעד לכיוון הרכבים לוחם השליך רימון לעבר חצר בית שממנה ירו לעברנו, הרימון הושלך בחזרה לכיווננו וכתוצאה מכך נפצעו הלוחמים", הוסיף ר'. "אנחנו לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש נמשיך לפעול לסיכול טרור ונשים את ידנו על המחבלים. רפואה שלמה והחלמה מהירה ללוחמים שנפצעו, אנחנו מחכים להם חזרה ביחידה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה