בארץ

הרמטכ"ל במסר מדאיג: "אסור לנו לזלזל באויבנו"

בנאום מיוחד שנשא הרמטכ"ל לציון 50 שנה למלחמת יום כיפור הוא התייחס לאיום הרב זירתי: "כאשר ישראל מאוימת היא יודעת לגייס את כל משאביה, להניח את המחלוקות בצד ולהסתער. כך היה במלחמת יום הכיפורים, כך יהיה היום, אם נידרש לכך"
מערכת ice | 
הרצי הלוי (צילום ויקיפדיה-דובר צהל)
הרמטכ"ל הרצי הלוי התייחס למתיחות הביטחונית בעצרת שקיים צה"ל לציון 50 שנה למלחמת יום כיפור: "עלינו להתייחס לכל הצהרה של אויבינו, בדיבורים או במעשים; לא לזלזל בהם, ולא להאדיר את עצמנו.
עלינו להיות מוכנים מתמיד לעימות צבאי רב-זירתי ונרחב, שיכלול תמרון במגע קרוב ובחיכוך גבוה עם האויב, שיהיה כרוך באבדות ובנפגעים, ושבו גם העורף חזית". 
הרמטכ"ל הלוי התייחס לאיום הרב-זירתי שמעלה חשש רב אצל מקבלי ההחלטות: "אויבינו אולי מתפתים לראות יתרון באיום הרב-זירתי עלינו. מוטב שידעו, כי כאשר ישראל מאוימת היא יודעת לגייס את כל משאביה, להניח את המחלוקות בצד – ולהסתער. כך היה במלחמת יום הכיפורים, כך יהיה היום, אם נידרש לכך".
שר הביטחון גלנט חשף היום (שני) שדה תעופה איראני שלטענתו נבנה "למטרות טרור". השדה המדובר נבנה לא רחוק מגבול ישראל, בקלעת ג'אבור, מרחק של כ-20 קילומטר בלבד מהגבול.
גלנט שיגר איום לחזבאללה ולממשלת לבנון: "אפשר לראות בתמונות את דגל איראן, שמתנוסס על מסלולי הטיסה מהם מתכנן משטר האייתולות לפעול נגד אזרחי ישראל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה