בארץ

נשיא רייכמן: "הטרור פיצח את האתגר ליעד שכלכלנים מחפשים"

פרופ' רפי מלניק בכנס המכון למדיניות נגד טרור: "אחת הסיבות לכך שהטרור לא ייעלם מהנוף הבינלאומי – הוא גילה איך לקבל תשואה גדולה בהשקעה קטנה" 
מערכת ice | 
נשיא אוניברסיטת רייכמן רפי מלניק (צילום גלעד קוולרציק)
אתמול נאם ראש המוסד דוד ברנע בכנס השנתי של המכון למדיניות נגד טרור (ICT) באוניברסיטת רייכמן, שם התבטא בחריפות נגד המשטר האיראני, והפתיע כשאף שיגר איום ישיר אל השלטון האיראני.
הבוקר (שני) נמשך הכנס ונאם בו נשיא אוניברסיטת רייכמן, פרופ' רפי מלניק, בפתיחת יומו השני. הכנס נערך לזכרו של ראש המוסד לשעבר שבתי שביט ז"ל (יו"ר וראש הוועד המנהל של המכון).

בנאומו אמר פרופ' מלניק: "אחת הסיבות לכך שלא סביר שהטרור ייעלם מהנוף הבינלאומי, היא שהטרור פיצח את האתגר להשגת היעד שכלכלנים רבים מכל הזמנים מנסים למצוא: איך לקבל תשואה גדולה בהשקעה קטנה?" 
עוד הוסיף נשיא האוניברסיטה: "לפי תורת המימון, פרויקטים מדורגים לפי שיעור התשואה, אלה שעוברים סף מסוים, בהתחשב בחלופות ובשער הריבית מתבצעים, והאחרים לא. נסו לחשב כמה היה עולה לבן לאדן לו קנה מרשתות הטלוויזיה בעולם זמן שידור - שהן הקדישו בחינם ומקדישות עד היום, כדי לשדר את נפילת בנייני התאומים בניו יורק. האימפקט של השידורים האלה הוא חלק משמעותי מהתשואה שאל-קאעידה קיבלה בהשקעה קטנה מאוד, והוא חלק משמעותי ממנגנון התמסורת שבאמצעותו הטרור משיג את יעדיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה