בארץ

יו"ר התעשייה האווירית עמיר פרץ הציע סיוע למרוקו בעקבות רעידת האדמה

יו"ר התעשייה האווירית עמיר פרץ שלח איגרת למלך מרוקו מוחמד השישי והציע סיוע למדינה הצפון אפריקאית שנפגעה היום קשות מרעידת אדמה: "מוכנים להציע כל סיוע שיידרש לכוחות ההצלה המרוקאים"
מערכת ice |  1
עמיר פרץ (צילום תומר נויברג פלאש 90)

בעקבות אסון רעידת האדמה שפקד היום את מרוקו, שיגר יושב ראש התעשייה האווירית עמיר פרץ איגרת אל מלך מרוקו מוחמד השישי, לשרים ולבכירים בממלכה הצפון אפריקאית איתם הוא מצוי בקשר, וכתב: "התעשייה האווירית מוכנה להציע כל סיוע שיידרש לכוחות ההצלה המרוקאים, לרבות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים וזאת בתאום עם ממשלת ישראל, משרד הביטחון ומשרד החוץ", פרץ המשיך: "הידידות בין העמים חזקה בעתות של שגרה ובוודאי בעתות חירום. תפילותינו לאיתור הנעדרים, החלמת הפצועים ושיבה מהירה לשגרה בטוחה, ולמסר זה שותפים כל עם ישראל".

אמש, פקדה את מרוקו רעידת אדמה קטלנית בעוצמה של 6.8 בסולם ריכטר סמוך לעיר מרקש והרי האטלס, מה שהביא להרס גדול באזור וללפחות 830 הרוגים. אמנם במשרד החוץ הודיעו כי לפי שעה אין נפגעים ישראלים באירוע אך חברות הביטוח כבר פתחו מוקדי חירום למתן כל סיוע שיידרש.

חברת פלאפון הודיעה כי היא מתגייסת לסיוע לנפגעי הרעידה ותתרום חבילות רומינג ללא תשלום ללקוחות החברה שנמצאים במדינה במטרה לאפשר להם להיות בקשר עם קרוביהם ולעדכן אותם במצבם.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שסי
    שסי 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מצחיק פרץ יו"ר תעשיה אורית עדיף לא להוסיף
    סגור