בארץ

"צדק לרפאל": המשטרה מגיבה לטענות המשפחה והמוחים

משטרת ישראל החליטה להגיב לטענות המשפחה והמוחים בפרשת "צדק לרפאל". המשטרה טוענת כי התאונה הייתה בלתי נמנעת וכי: "אספנו סרטונים ובהם רואים בבירור את האמא, החשודה קרול פסלר, נהגה ובתה לא הייתה לצידה"
מערכת ice |  1
מחאת "צדק לרפאל" בת"א (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
יום לאחר שפעילים במחאת "צדק לרפאל" הפגינו בצומת קפלן בתל אביב, המשטרה החליטה להגיב לטענות שנשמעו על ידי המוחים. במשפחת אדנה טוענים כי רפאל נדרס והופקר למוות. 
במשטרה החליטו להגיב לטענה זו וטוענים כי בתה של הנהגת החשודה ובעלת הרכב הפוגע, דוקטור היידי פלסר, לא הייתה ברכב עם אמה בתאונה. גורם במשטרת ישראל סיפר ל-ynet כי: "אספנו סרטונים ובהם רואים בבירור את האמא, החשודה קרול פסלר, נהגה ובתה לא הייתה לצידה. הגענו לבת והיא הבהירה שהרכב אכן רשום על שמה, אך בשימוש קבוע של האם.
האמא מסרה לנו גרסה שתואמת את הנתונים בזירת התאונה. האם יצאה מבית של חברה שלה וזה אכן המסלול. הבת מסרה שהיא הייתה בביתה בעת התאונה ואיכון הטלפון שלה תמך בגרסה הזו".
במשטרה ממשיכים לטעון כי התאונה הייתה בלתי נמנעת: "הילד הספיק לחצות צעד וחצי בכביש, שלא במעבר חציה, ולא ניתן היה למנוע את הפגיעה. אם הנהגת הייתה עוצרת אחרי התאונה, ולא נוסעת ומפקירה את רפאל - ייתכן שלא היה מוגש נגדה כלל כתב אישום."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד פעם הם מצאו סיבה להשתולל ? (ל"ת)
    לבנת חבלה 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור