בארץ

בני גנץ ויריב לוין ייפגשו? "אבוא לאן שתרצה, גם לראש העין"

קרב האשמות בין ח"כ גנץ לשר לוין לגבי הידברות לחקיקה בהסכמה. אחרי שלוין תקף בריאיון: "גנץ מוכן לפגוש את אבו מאזן אבל לא אותי", גנץ השיב: "לא התקבלה פנייה". לוין מיהר להגיב: "אבוא לאן שתרצה"
מערכת ice |  3
בני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, תומר נויברג)
האם ח"כ בני גנץ ייעתר להזמנת השר יריב לוין להידברות לגבי המהפכה המשפטית? לאור חוסר האמון בין הצדדים, השיח נראה רחוק אבל לפחות בדיבורים שני הצדדים מציגים נכונות.
אמש קרא השר יריב לוין בריאיון לערוץ 14 למפלגות האופוזיציה להיכנס עמו להידברות: "אני אומר ללפיד וגנץ - בואו לדבר עוד הלילה". כן האשים לוין: "גנץ מוכן לפגוש את אבו מאזן בביתו, אבל לא הסכים במשך חודשים לפגוש אותי".

בני גנץ הגיב לדברי של שר המשפטים: "בחודשים האחרונים לא התקבלה כל פנייה מטעמו של יריב לוין לפגישה. גנץ, שהיה הראשון לקרוא להידברות והוביל את השיח בבית הנשיא, נפגש וימשיך להיפגש עם כל מי שיהיה מוכן לקדם שינויים שישמרו על הדמוקרטיה ויבטאו הסכמות רחבות בחברה הישראלית. לצערנו לוין ממשיך לגרור את מדינת ישראל לכאוס חברתי, כלכלי וביטחוני תוך שימוש בתירוצים שקריים".
השר יריב לוין מסר בתגובה לדברים: "ח"כ בני גנץ, בוא ניפגש. מוזמן למשרדי. אם צריך, אבוא לאן שתרצה. גם לראש העין. העיקר שסוף סוף נדבר".
בלשכת גנץ הגיבו: "זה נראה לנו כמו משחק. במשך חודשים ניסה גנץ להגיע להידברות ובליכוד שלחו אותו לוועדת החוקה".
 
ח"כ חילי טרופר (המחנה הממלכתי) אמר היום לרדיו 103fm: "לא נראה לי שידיו של לוין נקיות במובן הזה של המשא ומתן. איך אפשר לקחת ברצינות מישהו שאומר בטלוויזיה 'בוא אליי עכשיו'? ככה מנהלים משא ומתן? ככה עושים הידברות? אנחנו רוצים הידברות אמיתית, אבל אם כל פעם שאנחנו מתקרבים למשהו בסוף נתניהו חוזר לבן גביר ולוין ומקבל מהם וטו, אז חבל על הזמן. ברמה האישית אני מכבד את יריב לוין, אבל אני מסתכל על חצי השנה האחרונה ורואה שבמהלכה הוא ניסה לקדם בכל דרך ובאופן חד צדדי את המהלכים שלו. בעיניי המעשים טובים מהמילים היפות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גנץ ימנע פירוק צבא העם
    אורח 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי להשיג שיתוף פעולה של גנץ תאיימו להפריט את הצבא ולפרק את צבא העם. זו בבאת עינו של גנץ ולכן כדי למנוע את הפרטת הצבא הוא יכנע ויסכים לכל דבר. תעלו חוק המחליף את חוק שירות ביטחון בחוק צבא שכיר. תציעו לכל חייל את האפשרות להישאר עם משכורת או להשתחרר מידית. תעבירו את החוק בשתי קריאות ותתחילו לאסוף תשובות מחיילים לפני הקריאה השלישית. בשלב הזה, גנץ ישבר ויסכים לפטור גורף לחרדים ולכל שינוי במערכת המשפט.
    סגור
  • 2.
    לוין אתה שקרן ועדיף להיפגש עם אבו מאזן ולא איתך (ל"ת)
    שון 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    עכשיו נראה אם גנץ ירים את הכפפה. (ל"ת)
    רוזנצווייג התותח 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור