בארץ

דלתא מדווחת על ירידה בהכנסות, אך מתפוצצת במכירות באונליין

חברת דלתא ישראל מסכמת רבעון שני עם ירידה של כ-2% בהכנסות החברה. לעומת זאת, במכירות האונליין החברה מדווחת על צמיחה שלכ-55%
מערכת ice | 
ענת בוגנר (צילום שי פרנקו)
דלתא ישראל מדווחת על ירידה של כ-2% בהכנסות החברה ברבעון השני בשנת 2023. ההכנסות של חברת הביגוד הסתכמו ב-193.3 מיליון שקל לעומת כ-197 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בדלתא טוענים כי הירידה בהכנסות מגיעה בעקבות מזג אויר קר לעונה והמצב הביטחוני בחודש אפריל.
בכל הקשור למכירות באונליין החברה מדווחת על צמיחה של כ-55% במכירות וגידול אורגני של כ-20.3% במכירות אתרי דלתא ופיקס לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם ועמד על כ-21.2 מיליון שקל.
ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה היום: "אנו מסכמים רבעון עם יציבות בהכנסות וגידול משמעותי בתזרים המזומנים וזאת, על אף מזג האוויר הקר והמצב הביטחוני ששרר בחודש אפריל והאתגרים בסביבה המאקרו כלכלית.
החברה מציגה איתנות ברווח הנקי ללא הוצאות עסקה חד פעמיות, שהסתכם בכ-21.2 מיליון ש"ח ברבעון השני, בדומה לאשתקד, ובכ-36.3 מיליון ש"ח במחצית הראשונה השנה, למרות הקיטון ברווח התפעולי, שנבע מהכנסות מהותיות מעסקאות מטבע בתקופות המקבילות. בנטרול הכנסות אלו הרווח התפעולי ברבעון היה באותה רמה חזקה של הרבעון המקביל אשתקד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה