השוק

אפל ממשיכה לצלול: איבדה 300 מיליארד דולר בחמישה ימים

מניית אפל ממשיכה לצלול: החברה איבדה אמש 1.7% מערכה, ומתחילת החודש הנוכחי ירדה בסך הכל בכ-9% וירדה ב-300 מיליארד דולר מערכה, חמישה ימים בלבד לאחר שדיווחה על ירידה בהכנסות רבעון שלישי ברציפות
מערכת ice | 
אפל (צילום shutterstock)

מניית אפל ממשיכה בצלילה: החברה נפלה 1.7% מערכה בבורסה, ומתחילת החודש הנוכחי ירדה בסך הכל ב-9% ואיבדה כ-300 מיליארד דולר מערכה. לפני חמישה ימים דיווחה החברה על ירידה בהכנסות רבעון שלישי ברציפות.


כזכור אפל מסרה כי המכירות ברבעון השלישי הפיסיקאלי ירדו ב-1.4% ל-81.8 מיליארד דולר, והרווח למניה עלה ב-5% ל1.26 דולר. זה עלה על ציפיות האנליסטים של 81.69 מיליארד דולר ו-1.19 דולר למניה. למרות הירידות במכירת האייפון, נתח זה התאזן עם מכירות חזקות בתחום השירותים המכיל את Apple TV + והמכירות בסין שצמחו ב-8% משנה לשנה.


סמנכ"ל הכספים של אפל לוקה מאסטרי אמר כי החברה צופה ביצועי הכנסות ברבעון המסתיים בספטמבר, בדומה לירידה עליה דיווחה החברה. תחזית מכירות זו היא מתחת לציפיות האנליסטים של מכירות רבעוניות פיסיקאליות אחידות של 90.19 מיליארד דולר, זאת לפי נתוני Refinitv.

מנכ"ל אפל, טים קוק התייחס לכך בראיון לסוכנות הידיעות רויטרס ואמר כי זה נובע בחלקה מעבודה על בינה מלאכותית יוצרת: "עשינו מחקר על פני מגוון רחב של טכנולוגיות בינה מלאכותית, כולל בינה מלאכותית גנרית במשך שנים. נמשיך להשקיע, לקדם ולפתח בצורה אחראית מוצרים שלנו עם הטכנולוגיות האלה כדי לעזור ולהעשיר את חייהם של אנשים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה