בארץ

ראשי המחאה הבטיחו: "ביום שלישי מחאה שלא נראתה כמותה"

לאחר ההפגנות הספונטניות אמש קיימו ראשי המחאה מסיבת עיתונאים בה הבטיחו הפגנות שלא נראו כמותן ביום שלישי הקרוב
מערכת ice |  4
מחאה באילון לאחר הדחת אשד (צילום דוברות משטרת ישראל)

ראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית קיימו היום מסיבת עיתונאים במהלכה הבטיחו מחאות ענק נגד הממשלה ביום שלישי הקרוב והודיעו כי יחריפו את המאבק, בהודעה המשותפת נכתב: "לא תהיה חזרה להידברות ללא גניזה מוחלטת של חוקי הדיקטטורה, קוראים לאזרחי המדינה לקחת ביום שלישי חופש מהעבודה על מנת להפגין למען העתיד שלנו למקרה שהחקיקה תעבור, קוראים למעסיקים לתמוך בעובדים ולאפשר להם ימי חופש- אם החקיקה תעבור ישראל תהפוך לדיקטטורה קנאית וקיצונית".

בהפגנה השתתפה גם פרופסור עידית מטות שאף קרעה את חולצתה, ההפגנות הגדולות אמש נערכו לאחר התפטרותו של מפקד מחוז תל אביב במשטרה עמי אשד שהודיע כי הכוונה להדיחו מהתפקיד היא על רקע פוליטי מה שהצית שוב את המחאה נגד הממשלה.

אלפי מפגינים הפגינו באיילון וחסמו את הכבישים, במהלך המחאות הסוערות נעצרו 16 מפגינים בתל אביב ושמונה נוספים בירושלים, כלל המפגינים נעצרו מספר שעות לאחר מכן, בסך הכל במהלך המחאות נפצעו 14 בני אדם כאשר שניים מהם עדיין מאושפזים באיכילוב והיתר שוחרר מבית החולים.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אפסים
    שימי 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    קוראים לאנשים הפרייארים לקחת חופש!!אתם מקבלים שכר מברק והפרייארים יקחו חופש,ויבואו להפגין בשמש כדי שברק יטפח לכם על השכם,לכו להפגין ,שתקבלו מכת שמש ורק אלוהים יסלח לכם על הבלאגן שאתם עושים במדינה ,ולמה ? כי הפסדתם בחירות ,לא מעניין אתכם רפורמה ,לא בן גביר ,לא סמוטריץ ,רק ההפסד הצורם
    סגור
  • 2.
    אנחנו הרוב הדומם לא נפריע לכם להפגין
    י 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ניתן למשטרה לעשות את העבודה אנחנו תושבי הדרום וגם הצפון רוצים רפורמה רוצים משילות רוצים סדר וחוק נגד הפורעים והעברינים שמטילים אימה על ילדנו
    סגור
  • כדאי ללמוד
    בוחן מציאות 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה שהממשלה הזו מחוקקת ועושה לא מביא משילות וביטחון. כל מה שהם עושים זה לטובת עצמם. לטובת ביבי דרעי. החרדים שלא משרתים ולא משלמים מיסים. אין אף פעולה שהממשלה שלך עשתה בשביל משילות או בשבילך. אז כדאי שתסתכל למציאות בעניים.
    סגור
  • 1.
    אשד ירה את יריית הפתיחה במלחמת האזרחים (ל"ת)
    לוי 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור