בארץ

הצבא המוסרי בעולם: זו ההודעה ששלח צה"ל לתושבי ג'נין

גם במבצע הזה, כמו בכל המערכות של צה"ל, הצבא שלנו עושה את כל המאמצים להימנע מפגיעה בחפי פשע שוב מוכיח את שאיפתו להיות הצבא המוסרי בעולם
מערכת ice | 
מבצע צבאי בג'נין (צילום פלאש 90/ נאסר אישתיה)
מבצע "מגן וחץ" עומד לסכם יממה ראשונה: ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתום הערכת מצב ביטחונית בין היתר: "צה"ל יצא הלילה לפעולה נרחבת נגד מטרות טרור בג'נין. בחודשים האחרונים ג'נין הפכה לעיר מקלט לטרור - אנחנו שמים לזה סוף. כוחותינו נכנסו לג'נין לקני המחבלים - הם מחסלים מחבלים, הם עוצרים מבוקשים, הם הורסים מפקדות ותופסים הרבה נשק, והורסים מעבדות כמעט בהיקף תעשייתי".
על רקע ההסלמה בג'נין, פיקוד העורף הודיע על ביטול מספר מופעים בשדרות עקב חשש מכניסתה של רצועת עזה למבצע בעזרת רקטות. "בהתאם להערכת המצב ועל מנת לנקוט במשנה זהירות, מפקד פיקוד הדרום החליט בהתייעצות עם מפקד פיקוד העורף, לבטל מופע עירוני שתוכנן להתקיים הערב בעיר שדרות". עם זאת, הדגישו, "אין שינוי בהנחיות לעורף, והשגרה בעיר שדרות ובעוטף עזה נשמרת".
גם במבצע הזה, כמו בכל המערכות של צה"ל, הצבא שלנו עושה את כל המאמצים להימנע מפגיעה בחפי פשע. פעיל ההסברה יוסף חדאד פרסם את ההודעה שנשלחת ישירות לניידים של הפלסטינאים הבלתי מעורבים ובה נכתב: "כוחות הביטחון פועלים באזורך נגד החמושים. תישאר בבית! תשמור על משפחתך". צה"ל שוב מוכיח את שאיפתו להיות הצבא המוסרי בעולם. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה