בארץ

לוין לחברי הליכוד: "להעביר את החקיקה במושב הבא"

שר המשפטים אמר כי ימשיך לקדם את הרפורמה במושב הבא של הכנסת למרות הצהרותיו של נתניהו כי החקיקה נעצרה והתחלת השיחות בבית הנשיא
מערכת ice |  2
יריב לוין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
למרות הצהרותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי החקיקה נעצרה ותחילתם של השיחות בבית הנשיא בין הקואליציה והאופוזיציה סביב מתווה אפשרי בנושא, אמר היום (רביעי) שר המשפטים יריב לוין כי יפעל להמשיך את קידום הרפורמה המשפטית במושב הבא של הכנסת. 
"תודה רבה על כל התמיכה. אעשה מאמץ עליון לעשות צדק ולהעביר את החקיקה במושב הבא. נתארגן להפגנות בכל הארץ כדי שייראו מה רוצה רוב הציבור. ונקווה שאלה שפגעו בנו מתוכנו יפסיקו לעשות זאת". כך כתב לוין בקבוצת הווטסאפ של הליכוד.
בתגובה לכך צייץ יו"ר יש עתיד יאיר לפיד כי "למי ששאל למה אני כל כך חשדן. נתניהו צריך להבהיר שההודעה הזו (של לוין) היא לא על דעתו שכן שר המשפטים שלו אומר שהמו"מ בבית הנשיא הוא הונאה".
על כך הגיב לוין: "עוד ציוץ פייק של לפיד שמחפש לברוח מהגעה להסכמה. הדברים שאמרתי ברורים לחלוטין – הגיע הזמן שקולנו ישמע גם בהפגנות ויש להימנע מסחבת ולהשלים את החקיקה במושב הבא. כולי תקווה שהחקיקה שתובא תהיה בהסכמה רחבה, ושההידברות תצליח".
כאמור, אמש הגיעו נציגי מפלגות הקואליציה והאופוזיציה לבית הנשיא לדון ברפורמה. בפגישה, שהתנהלה בדלתיים סגורות וארכה כשעה וחצי, התמקדו הצדדים בקווים כלליים ובמנגנון השיחות שיקיימו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השמאלנים אנשים רעים ומסוכנים
    בהצלחה 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה רבה ליריב לוין יחד עם שמחה דן רוטמן עלו והצליחו אתם שליחים של בורא עולם לעשות צדק בארץ הזאת
    סגור
  • 1.
    השמאלנים אנשים רעים ומסוכנים
    בהצלחה 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה רבה ליריב לוין יחד עם שמחה דן רוטמן עלו והצליחו אתם שליחים של בורא עולם לעשות צדק בארץ הזאת
    סגור