בארץ

ביקורת בימין על סמוטריץ' ורוטמן: "איך נכנעתם כל כך מהר?"

ביקורת בקרב הימין על השר סמוטריץ' ויו"ר וועדת חוקה שמחה רוטמן. גורמים בימין ל -ice: "איך נכנעו כל כך מהר? למה לא ניסו בכל זאת להעביר את החקיקה ומה שווה כל המלחמה בחודשים האחרונים אם ברגע האחרון מתקפלים מבלי לנסות לפחות?"
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אמש בשעות הבוקר הגיעו הדיווחים על כך שראש הממשלה בנימין נתניהו עדכן את ראשי הקואליציה על כוונתו לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית.
לאחר מספר דקות דיווח עמית סגל על: "דרמה בישיבת ראשי הקואליציה, בן גביר מזהיר מפירוק הממשלה אם החקיקה תיעצר" ולאחר מספר דקות דיווח: "בן גביר מאיים עכשיו במפורש בפירוק הקואליציה"
לאחר זמן מה דיווח סגל כי גורמים בקואליציה טוענים כי "זה עכשיו בן גביר נגד כל השאר" ובהמשך פרסם כי בן גביר מתכוון לתמוך בקואליציה מבחוץ ולא להישאר בה באם הרפורמה לא תעבור במידית.
גם חברתו לערוץ דפנה ליאל פרסמה כי "מי שעושה את כאב הראש המרכזי לנתניהו - בן גביר בעידודו של לוין", ובהמשך פרסמה על "מגעים אינטנסיביים של בן גביר מול נתניהו וסמוטריץ׳. בן גביר רוצה הישג משמעותי לבוא איתו לציבור תמורת דחיית החקיקה".
בתגובה גורמים בימין גינו את סמוטריץ' על הכניעה המהירה לנתניהו ועל כך שהשאיר את בן גביר לבד מול ראש הממשלה.
לטענתם: "אם סמוטריץ' לא היה נשבר כל כך מהר והיה עושה חזית אחת עם בן גביר, סיכוי גדול בהרבה שנתניהו היה נכנע או לפחות מרכך את הצהרתו והתחייבותו שלא לחקוק את הרפורמה במהלך המושב הנוכחי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה