בארץ

הצל במתקפה חריפה על השף המפורסם: "טפי על היהדות שלכם"

הצל תקף בחריפות את השף של מסעדת אנימאר, הלל תווקלי, אחרי שכתב: "בושה בושה לישראל שכך אנו נראים. יהדות עאלק, טפי על היהדות שלכם": "מילה הצבוע לא הוציא על שני היהודים שהוצאו להורג ב-12 כדורים על ידי מחבל"
מערכת ice | 
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
השף והבעלים של מסעדת אנימאר המצליחה, הלל תווקולי, העלה אמש (ראשון) סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא תוקף את המתנחלים שביצעו את המהומות הקשות בחווארה.
בסטורי שהעלה כתב הלל על רקע תמונה של חיילי צה"ל מפנים אישה מבוןגרת מביתה שעולה באש: "אין יותר חזק מהתמונה הזו. סרן ורב סרן צריכים לעזור לזקנה פלסטינית לצאת מביתה הבוער ולהתמודד עם מחבלים יהודים. לאן רוצים שתגיע המדינה עם חבורת המטורללים הזו. בושה בושה לישראל שכך אנו נראים. יהדות עאלק, טפי על היהדות שלכם כמו שאומרים בישראל השנייה".
יואב אליאסי, הידוע בכינויו הצל, לא נותר חייב לסטורי שהעלה ותקף בחריפות את השף המפורסם: "שימו לב מה רושם השף והבעלים של מסעדת אנימאר במלון דן בתל אביב. "מחבלים יהודים. טפי על היהדות שלכם". ומילה הצבוע לא הוציא על שני היהודים שהוצאו להורג ב-12 כדורים על ידי מחבל". ממלון דן נמסר: "שקר וכזב. המסעדה לא קשורה למלון. המסעדה בבעלות אנשי עסקים פרטיים שאין להם קשר למלון נקודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה