בארץ

בן גביר עלה להר הבית - והתעלם מבקשתו של נתניהו

למרות הסיכום בין ראש הממשלה לשר לביטחון לאומי, האחרון עלה הבוקר להר הבית, מה שלא מוציא טוב את נתניהו, בלשון המעטה
מערכת ice | 
איתמר בן גביר, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אוליביה פיטוסי)
הממשלה החדשה עוד לא עבדה יום אחד, אבל כמות השערוריות סביבה מספיקה כבר לכמה וכמה כהונות. אחרי שאמש (שני), השר לביטחון הלאומי, איתמר בן גביר, בפגישה עם נתניהו, סיכמו השניים שיו"ר עוצמה יהודית ידחה את הביקור המתוכנן שלו להר הבית בכמה שבועות, לאור המתיחות ואיומי חמאס - הבוקר בן גביר בכל זאת עלה להר ומעניין יהיה לדעת איך ביבי מרגיש לגבי זה.
על פי הדיווחים, הביקור היה קצר ועבר בשלום, כאשר הוא תואם גם עם מפכ"ל המשטרה וגם עם ראשי השב"כ. בסיומו, בן גביר מסר את הדברים הבאים: "הממשלה החדשה שלנו לא תיכנע לאיומי חמאס. הר הבית הוא המקום החשוב ביותר לעם ישראל ואנחנו שומרים על חופש התנועה למוסלמים ולנוצרים, אבל גם יהודים יעלו להר ומי שמאיים צריך לטפל בו ביד ברזל".
לפני יומיים, כך כתב בן גביר בנוגע לסוגיית העלייה שלו להר הבית: "אני מודה לכל כלי התקשורת על ההתעניינות בנושא העליה להר הבית. אכן, הר הבית הוא נושא חשוב וכמו שאמרתי אני מתכון לעלות להר הבית. לגבי לוחות הזמנים - אני מבטיח לעדכן כשאעלה. עד אז, אשמח שכל ערב ייפתחו מהדורות החדשות עם ידיעות שעוסקות בשאלה מתי אני מתכוון לעלות להר הבית". ייאמר לזכות השר לביטחון לאומי, ש"שכמה שבועות" זה גם היום למחרת. נחכה להדלפות בנוגע לתחושותיו של ראש הממשלה בנושא, שלא יוצא באור הכי מחמיא מהסיפור הזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה