בארץ

מעיין אדם מסכנת את העובר שלה? הגולשים מודאגים

מגישת הטלוויזיה מתעדת את ההריון שלה באופן מקיף והפעם היא תיעדה את עצמה מרימה משקולות והשאלה הנשאלת היא - האם זה מסוכן לעובר שלה?
מערכת ice | 
מעיין אדם מרימה משקולות (צילום אינסטגרם)
אם לא חייתם במדינה הזאת או לא נכנסתם לרשת חברתית כלשהי בחודשים האחרונים, נעדכן אתכם כי מעיין אדם בהריון. מגישת הטלוויזיה סוקרת ומתעדת באופן מקיף את המסע שלה לקראת הלידה הראשונה שלה ואפילו קיבלה בזכות זה חיקוי ב"ארץ נהדרת". השבוע, אדם העלתה תיעוד נוסף מהתקופה המרגשת בחייה, בו היא נראית מרימה משקולות כבדים, עודה נמצאת בחודש השישי להריונה.
"עובדים הרבה על הגב היום, כדי לחזק אותו, שלא יכאב מנשיאת הבטן", צירפה אדם לתיעוד. רבים ברשת התחילו לתהות, האם זה מסוכן להרים משקלים כבדים בשלב כזה מתקדם של הריון. המגזין "את", פנה למאמנת הכושר אירה דולפין, כדי לקבל תשובות בנושא וכך היא אמרה: "באופן כללי, ביצוע פעילות גופנית בזמן היריון היא לא אסורה, כמו שרבות חושבות, להיפך – היא חשובה לבריאות האם והתינוק. פעילות גופנית מחזקת את הגוף בזמן היריון, נותנת תחושה טובה נפשית ופיזית וגם מורידה סיכון לסוכרת היריון. כל זה כמובן בתנאי שמתאמנות נכון ותחת השגחה מבוקרת".
"מי שהתאמנה לפני ההיריון ויש לה רקע וניסיון קודם יכולה להמשיך להתאמן גם בהיריון תוך כדי שמירה על דופק שלא עולה מעל 150-155 וכמובן להוריד משקלים כדי לא להזיק לתינוק. מי שלא התאמנה לפני ורוצה להתחיל דווקא עכשיו – חשוב לעשות רק דברים שמתאימים למצב הבריאותי שלך. מצבים בהם לא מומלץ להתאמן בהיריון, הם כשיש לחץ דם גבוה, סחרחורות, היריון מרובה עוברים, הגבלות ברחם, דימומים וסיכונים ללידה מוקדמת. מי שההיריון שלה תקין ובריא – יכולה להתאמן בהתאם לרמה והצורך שלה. האם מעיין עושה משהו לא בסדר? כמובן שלא, זה נראה תקין מאוד ושהיא עומדת בזה. אז כן, אפשר גם להרים משקולות. ההמלצה שלי היא לא להרים יותר מעשירית ממשקלך", סיכמה דולפין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה