בארץ

מיכל שיר מצפצפת על הדתיים: "תורידו את הכיפה!"

הרושם של ח"כ מיכל שיר עלול לתעתע. מאחורי החיוכים והקסם האישי מסתתרת לוחמת נועזת בשורות האופוזיציה שמצודדת כוונות ומסמנת את ממשלת נתניהו השישית כיעד מוצהר לחיצי ביקורת ארסיים   
דוד זולדן |  3
מיכל שיר (צילום פלאש 90)
ח"כ מיכל שיר (יש עתיד) היחסית מאופקת ועושה רושם של גורם ממתן בסיעתה מפתיעה בתגובה לא אופיינת, מחדדת עמדות ומרמזת לאן פניה. במהלך הדיון בוועדת חוקה, התנפלה על הנציגים הדתיים ועלבה בהם: "תורידו את הכיפה" תוך כדי הדגמה מגחכת ולא עזבה את האולם לפני שהנחיתה מכת אגרוף על השולחן. הנוכחים בוועדה נדהמו מעוצמת התגובה של ח"כ שיר מיש עתיד.
הדבר התרחש כאשר וועדה המיוחדת דנה בחוק דרעי ובאמצע דבריו של עו"ד זיו מאור, המייצג ארגוני משפט ימניים, הזדעקה לפתע שיר וצווחה לעברו: "תורידו את הכיפה" כשהיא מדגימה על ראשה, ואז חבטה בשולחן בעוצמה.
היו"ר שלמה קרעי, קרא לה לסדר בפעם השלישית והוציא אותה לאלתר מהדיון. האם מדובר היה במהלך מתוכנן שנועד למשוך תשומת לב או ששיר זעקה את אשר על לבה? כך או כך, שיר כנראה מצודדת כוונות ומבהירה לכולם כי פניה לאופוזיציה לוחמת. יש לציין כי יו"ר יש עתיד, ראש הממשלה יאיר לפיד, טרם גינה את הדברים וייתכן שאף לא יגנה כלל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה היא צריכה להתנצל ? היא צודקת לגמרי
    נתנאלה 12/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כן מי שמכשיר שור מועד בשחיתות שעל ראשו כיפה צריך להסירה. אנשים שכאלה נקראים טרטיפים.
    סגור
  • 2.
    עזריאל
    גבריאל 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לכם את זה בהזוי יותר ?אישה מסכנה מאחורי החיוכים והקסם האישי מסתתרת לוחמת נועזת בשורות האופוזיציה שמצודדת כוונות ומסמנת את ממשלת נתניהו השישית כיעד מוצהר לחיצי ביקורת ארסיים
    סגור
  • 1.
    היא צודקת. כל הכבוד, אלופה!
    ניקי 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    7 1
    חה חה חה. ראיתם את הפרצוף שלו? הוא לא ידע מאיפה זה בא לו.
    סגור