בארץ

היום ה-385 למלחמה: אזרחים ניסו לחצות את הגבול לרצועה

כוחות צה"ל בלמו אזרחים ישראלים ניסו לחצות את המכשול הביטחוני לעבר עזה, תוך כדי אזעקות בצפון בעקבות שיגורים מלבנון
מערכת ice | 
כוחות צהל בעזה (צילום דובר צהל)
במהלך הלילה זיהו כוחות צה"ל מספר אזרחים ישראלים שחצו את המכשול הביטחוני בין שטח ישראל לרצועת עזה. האזרחים, נשאו עימם סרטים כתומים, ונעצרו על ידי צה"ל לפני שחצו לשטח עזה. הכוח שהוקפץ למקום בלם את האזרחים והשיב אותם בבטחה לשטח ישראל, והם הועברו להמשך טיפול המשטרה. דובר צה"ל הדגיש כי התקרבות למרחב המכשול מסוכנת ומפריעה לפעילות כוחות הביטחון.
הבוקר, אזעקות הופעלו באזור ואדי ערה, מנשה, כרמל וגם באזור קיסריה, בעקבות שיגורים משטח לבנון. תושבים דיווחו על קולות נפץ, וצה"ל עדכן כי האזעקות נבעו מיירוטי רקטות שנורו לעבר ישראל.
ערוץ הטלוויזיה הסעודי "אל-חדת'" דיווח כי הלילה בוצעו יותר מ-13 תקיפות ישראליות באזור הדאחייה בבירות, מעוז חיזבאללה. התקיפות התמקדו במבנים בהם נמצאו תשתיות לחימה, כאשר כלי התקשורת בלבנון דיווחו על הריגת שלושה עיתונאים במתקפה על מבנה בדרום-מזרח המדינה.
אמש, דובר צה"ל חשף את התוכנית של כוח רדואן, הזרוע המבצעית של חיזבאללה, שהוקמה במשך שנים כדי לחדור לשטח ישראל בעת עימות. כוחות צה"ל הפועלים בדרום לבנון הצליחו לחשוף תשתיות לחימה מבוצרות באזורי הכפרים הקרובים לגבול. המבנים שנמצאו כוללים מחסני נשק, חדרי שהייה ומתחמים תת-קרקעיים שהוקמו כהכנה לפעולות טרור נגד ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה