בארץ

פנינה רוזנבלום נגד העסקה? "זה בלתי אפשרי, נחזור לאותו מקום"

אשת העסקים פנינה רוזנבלום, טענה כי ההתעקשות הישראלית במו"מ להחזרת חטופים היא חיונית, וכי אסור לנו לצאת מעזה: "שלא נעשה דברים שיסכנו אותנו ויחזירו אותנו לאותו המקום. ברגע שאת חותמת הסכם ואת לא יכולה לחזור לעזה, זה בלתי אפשרי"
מערכת ice | 
פנינה רוזנבלום (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
אשת העסקים פנינה רוזנבלום, שהוציאה לאחרונה מספר שירים על מלחמת "חרבות ברזל" שהפכו ללהיט והטריפו את הרשת, דיברה על השירים שהוציאה ועל המלחמה הקשה בעזה.
בראיון שערכה אמש (שבת) ל"וואלה! סלבס", סיפרה רוזנבלום על "הכישרון שהיה לי הרבה מאוד שנים" לטענתה: "כבר בגיל 17 כתבתי שירים. זה פתאום בא, כמו צייר שמצייר, ככה גם קרה ב-7 באוקטובר, שזה השיר שהכי אהבתי לכתוב".
בהמשך, דיברה רוזנבלום על עסקת החטופים עליה דנו בימים האחרונים בפסגה שנערכה בקטאר, כאשר נותרו עוד פערים בין הצדדים. רוזנבלום טענה כי "אין אחד שלא רוצה להחזיר את החטופים", אך מאידך סיפרה כי התנאים עליהם מתעקשים בישראל, במסגרתם נתניהו אינו מוכן לסגת מציר פילדלפי ומסדרון נצרים, הם חיוניים וחייבים להמשיך לעמוד עליהם.
רוזנבלום טענה כי "חשוב להחזיר את החטופים, אך חשוב גם שהמלחמה שעשינו עד עכשיו והמחיר הכבד והנורא שהיא גבתה, שלא נעשה דברים שיסכנו אותנו ויחזירו אותנו לאותו המקום. ברגע שאת חותמת הסכם ואת לא יכולה לחזור לעזה, זה בלתי אפשרי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה