בארץ

דירוג חברי הכנסת: אלו הח''כים שמובילים בנוכחות

מפלגת ש''ס כובשת השבוע את הפסגה, והאופוזיציה מכניסה לעשירייה המובילה שלושה חברי כנסת. אלו הח''כים עם עם הנוכחות הגבוהה ביותר במשכן הכנסת בשבוע החולף
דורון בלוך | 
יוסף טייב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, הדס פרוש)
לאחר שבוע עמוס וסוער במשכן הכנסת, בדקנו מי מחברי הכנסת טרח להגיע למשכן בירושלים ומי פחות, ומי הכח עם מספר השעות הגבוה ביותר, הינה העשירייה המובילה לפניכם:
במקום הראשון ברשימת שעות הנוכחות נמצא חבר הכנסת יוסף טייב ממפלגת ש''ס עם 62:14 שעות. לאחריו במקום השני חבר הכנסת שמחה רוטמן ממפלגת הציונות הדתית  עם 57:07 שעות.
במקום השלישי נמצא חבר הכנסת גלעד קריב ממפלגת העבודה עם 56:35 שעות, ולאחריו במקום הרביעי חבר הכנסת נאור שירי ממפלגת יש עתיד  עם 55:58 שעות.
את המקום החמישי קטף חבר הכנסת אברהם בצלאל ממפלגת ש''ס עם 55:44 שעות, ולאחריו במקום השישי חבר הכנסת איימן עודה מסיעת חד''ש תע''ל עם 55:26 שעות.
את מקומות השביעי והשמיני תופסים חבר הכנסת ניסים ואטורי ממפלגת הליכוד עם 54:58 שעות, ולאחריו חבר הכנסת ירון לוי ממפלגת יש עתיד עם 54:02 שעות.
את המקום התשיעי תופס חבר הכנסת זאב אלקין  ממפלגת הימין הממלכתי עם 53:31 שעות. ולאחריו את המקום העשירי חותם חבר הכנסת עמית הלוי מהליכוד עם דקת הפרש אחת בלבד, ועומד על 53:30 שעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה