בארץ

דרעי נגד הכרעת בג"ץ: "מי שניסה זאת בעבר – נכשל"

אריה דרעי הגיב בחריפות להכרעת בג"ץ כי יש לגייס את בני הישיבות "שום פסיקה שרירותית לא תבטל את חברת לומדי התורה בארץ ישראל" והדגיש את ההקשר למלחמה "הם אלו שמשמרים את כוחנו הסגולי ומחוללים ניסים במערכה" 
דורון בלוך |  2
אריה דרעי (צילום דוברות ועדת הכספים)
לאחר פסיקת בג"ץ כי יש לגייס את בני הישיבות, ולהפסיק את תקצובן של הידיבות והכוללים שלתלמידיהן אין פטור, הגיב לעניין השר לשעבר, יו''ר מפלגת ש''ס אריה דרעי, שפעל ביתר שאת בנסיון להעביר את חוק הגיוס בכנסת.
"העם היהודי שרד רדיפות, פוגרומים ומלחמות רק בזכות השמירה על ייחודיותו – התורה והמצוות. זהו הנשק הסודי שלנו מול כל האויבים, כהבטחת בורא עולם. גם כאן, במדינת היהודים, לצד לוחמנו היקרים המחרפים נפש מול האויבים, נמשיך לשמור מכל משמר על חברת לומדי התורה המקיימים אותה מתוך הדחק. הם אלו שמשמרים את כוחנו הסגולי ומחוללים ניסים במערכה" אמר דרעי והוסיף "אין שום כוח בעולם לנתק את עם ישראל מלימוד התורה וכל מי שניסה זאת בעבר – נכשל כישלון חרוץ. שום פסיקה שרירותית לא תבטל את חברת לומדי התורה בארץ ישראל, שהיא הענף עליו כולנו יושבים".
כזכור, לפני מספר ימים התקיימה שיחה קשה בין דרעי לראש הממשלה נתניהו על נושא גיוס החרדים, כפי שהבאנו כאן, בה הטיח דרעי אמירות קשות כנגד נתניהו, בהן "אין לך שליטה על כלום".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שילוב ספרא וסייפא מקובל בעולם הישיבות
    אחות 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הציוניות. מתעלים בתורה ומתעלים בקרב. מורכב. נכון. אבל סומכים עליכם שתסתדרו. בפרט יושבי הקרנות שביניכם. אל תאיימו באותות ומופתים. לו חי היום הרב עובדיה יוסף זצ"ל ,היה מזעיק אתכם להלחם מלחמת מצווה.
    סגור
  • 1.
    דרעי המורשע מרשה לעצמו לפתוח אל הלוע המטונף שלו (ל"ת)
    להציף את האמת 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור