טלוויזיה

יזם ההייטק המוכר בג'וב חדש: זו התוכנית הכלכלית ב-i24NEWS

רועי הסל, לשעבר מנכ"ל עדיקה, יגיש תוכנית כלכלית-עסקית בערוץ החדש בעברית i24NEWS, שיחל את שידוריו ביום ראשון הקרוב: "לראשונה תהיה תוכנית כלכלית-עסקית בעברית שתספק מידע יעיל לאנשי עסקים". כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר |  3
רועי הסל (צילום i24news)
ערוץ החדשות החדש בעברית i24NEWS, יחל את שידוריו בשבוע הבא ביום ראשון, לאחר חודשים רבים של הכנה לקראת השקת הערוץ שעתיד לטלטל את שוק הטלוויזיה בישראל.
בערוץ החדש מעבים את הגזרה הכלכלית-עסקית, עם תוכנית חדשה בהגשתו של יזם ההייטק המוכר רועי הסל, כך נודע ל-ice. התוכנית בהגשתו צפויה להיות תוכנית אקטואליה-כלכלית יומית שתתמקד בעולמות הבורסה, ההייטק, השקעות, נדל"ן, סטארטאפים ועוד. התוכנית בהגשת הסל נבנתה בסגנון "בלומברג".
רועי הסל, בוגר בית הספר לעסקים של אוניברסיטת הרווארד, הוא יזם טכנולוגיה וחלוץ בתעשיית האופטיקה המקוונת. בשנת 2005 הוא ייסד את EyeBuyDirect, שהפכה להיות הקמעונאית המקוונת המובילה בעולם למשקפי מרשם. בשנת 2012, הוא התאגד עם קבוצת Essilor, הוביל את המיזוג של חברות הסחר האלקטרוני הגדולות ביותר בתעשיית המשקפיים, ושימש כנשיא ומנכ"ל הקבוצה עם יותר מ-1000 עובדים ב-10 מדינות. הסל מכר את חברתו ל-Essilor International בינואר 2018. הוא זכה להכרה מהפורום הכלכלי העולמי כמנהיג גלובלי צעיר בשנת 2016. לאחר שפרש מ-Essilor, הוא הפך ליזם בקרן הון סיכון Norwest Venture Partners ומילא תפקידים שונים של ניהול והשקעה בחברות כמו Branded, Adika, SkyHive ו-Connatix.
ערוץ החדשות החדש של רשת i24NEWS יעלה לאוויר ב-30.6, ויציע מהדורות חדשות ומשדרי אקטואליה לכל אורך היום. זהו הערוץ הרביעי של הקבוצה, המשדרת משנת 2013 חדשות בינלאומיות מישראל לעולם באנגלית, צרפתית וערבית. הערוץ בניהולו של מנכ"ל הרשת פרנק מלול, ועורך הערוץ יהיה מנכ"ל חדשות 13 לשעבר, ישראל טוויטו.
בחודשים האחרונים עובדים ב-i24NEWS על השקת הערוץ החדש ושורת עיתונאים ואנשי תקשורת מובילים כבר הצטרפו, בהם מירי מיכאלי שתנחה את המהדורה המרכזית, העיתונאי והפרשן הבכיר צבי יחזקאלי, אורן וייגנפלד שיגיש את מהדורת מוצ"ש, הפרשן הצבאי יוסי יהושוע, נוה דרומי שתנחה את מהדורת שישי, העיתונאי והמגיש אורי קואל, איש התקשורת ניב גלבוע, העיתונאית דניאל רוט-אבנרי שתגיש את מהדורת הבוקר, העיתונאית אלי הוכנברג, ועוד. בגזרת הפאנליסטים: אלי אוחנה, אלירז שדה ועוד.

הסל מסר: "כשניגשתי למשימה, החלטתי שאני רוצה להביא לצופה פורמט שנותן ערך מוסף, תובנות כלכליות ופרשנות מעמיקה על עולם העסקים והיזמות. יחד עם צוות התוכן של i24NEWS, בנינו תוכנית בהשראת תוכניות כלכליות מובילות בעולם. לראשונה תהיה תוכנית כלכלית-עסקית בעברית שתספק מידע יעיל לאנשי עסקים, כמו אותן תוכניות בינלאומיות שהעשירו את הידע שלי לאורך הקריירה והעניקו לי עדכונים וניתוחים שימושיים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רועי מוכשר ומרתק. מחכה בקוצר רוח לתוכנית (ל"ת)
    מורן 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    מנהל כושל
    אבי 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע לעדיקה עם רעש וצלצולים ותוך שנה קבר חברה בורסאית בריאה עם קופה יפה מה אפשר ללמוד מאדם כזה? לאמץ וליישם את המשפט הפוך גוטה הפוך
    סגור
  • 1.
    הרג וקבר את עדיקה. חסר יכולת (ל"ת)
    אפי 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור