בארץ

דובר צה"ל על תופעת הפייק ניוז: "אל תתנו יד לשמועות ברשת"

על רקע ידיעות הכזב השונות המתפרסמות ברשתות החברתיות, דובר צה"ל פרסם הודעה רשמית: "בשעות האחרונות, רצות שמועות ברשת אודות חטופים שאינן נכונות ופוגעות ברגשות המשפחות. "אני מבקש מכם להיצמד להודעות דובר צה"ל"

מערכת ice | 
דובר צה"ל דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
מוקדם יותר היום (שלישי) פרסם דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי, הודעה רשמית ובמסגרתה הבהיר כי אין להתייחס לשמועות שונות שמתפרסמות ברשתות החברתיות השונות בנושא החטופים
"בשעות האחרונות, רצות שמועות ברשת אודות חטופים שאינן נכונות ופוגעות ברגשות המשפחות", כך ציין דובר צה"ל בתחילת דבריו. בהמשך, קרא דובר צה"ל לאזרחי ישראל לא לקדם בצורה כזו או אחרת את השמועות שמתפרסמות ברשתות החברתיות והוסיף: "אני מבקש מכם להיצמד להודעות דובר צה"ל. אנחנו נעדכן את המשפחות ואחר כך את הציבור בכל מה שנדרש, באופן מדויק ואמין - זו המחויבות שלנו. אל תתנו יד לשמועות ברשת".
כזכור, אמש (שני) צה"ל התיר לפרסום כי החטופים נדב פופלוול, יורם מצגר, עמירם קופר וחיים פרי נרצחו בשבי חמאס, ככל הנראה בחאן יונס. על פי ההודעה הרשמית שפורסמה אמש, צוין כי מותם נקבע לאחר שהתקבל מידע מודיעיני לידי צה"ל, אשר לבסוף אומת. גופות ארבעת החטופים מוחזקים בשבי חמאס יחד עם 120 חטופים וחטופות נוספים, כאשר 43 מהם הוגדרו כנרצחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה