בארץ

הותר לפרסום: ארבעה חטופים נרצחו וגופותיהם מוחזקות בשבי החמאס

הותר לפרסום: ארבעת החטופים - חיים פרי ז"ל, נדב פופלוול ז"ל, יורם מצגר ז״ל ועמירם קופר ז״ל, נרצחו בשבי החמאס וגופותיהם מוחזקות ברצועת עזה
מערכת ice | 
החטוף נדב פופלוול (צילום צילום מסך מתוך הסרטון שהוציא החמאס)
הותר לפרסום: קיבוץ נירים הודיע הערב (שני) כי החטוף נדב פופלוול ז"ל, נהרג בשבי החמאס וגופתו עדיין מוחזקת על ידי החמאס בעזה. בהמשך, גם קיבוץ ניר עוז הוציא הודעה לפיה עמירם קופר ז״ל נרצח בשבי החמאס, כמו גם יורם מצגר ז״ל, שנרצח גם בשבי החמאס. על פי דובר צה"ל, ארבעתם ככל הנראה נרצחו בשבי החמאס בחאן יונס יחדיו.
קיבוץ נירים אישר את דבר מותו של החטוף נדב פופלוול ז"ל, כאשר הוציא הודעה רשמית בה נכתב כי "קיבוץ נירים מודיע בצער עמוק על מותו של החטוף נדב פופלוול בשבי חמאס בעזה. נדב בנה של חנה פרי שחזרה מהשבי ואח של רועי שנרצח ב-7 באוקטובר".
קיבוץ ניר עוז הודיע כי: "קיבוץ ניר עוז מודיע בצער כבד על הירצחו של עמירם קופר ז״ל בשבי בעזה לאחר שסבל עינויי גוף ונפש במשך חודשים. גופתו נמצאת עדיין בשבי. עמירם היה בן 85, ממקימי קיבוץ ניר עוז. אב לארבעה ילדים וסב לאחד עשר נכדים. כלכלן ומשורר. אשתו נורית, נחטפה אף היא לעזה ושוחררה. עמירם יזכר בליבנו כאיש של אנשים, בעל נפש של משורר, אדם של רעיונות ושל יוזמה. יהי זכרו ברוך".
בהמשך, הודיעו גם על הירצחו של החטוף יורם מצגר ז"ל: "קיבוץ ניר עוז מודיע בצער כבד על הירצחו של יורם מצגר ז״ל בידי החמאס בעזה לאחר שסבל עינויי גוף ונפש במשך חודשים. גופתו עדיין מוחזקת על ידי בני העוולה. יורם היה בן 80, חבר קיבוץ ניר עוז. עבד במפעל נירלט ובשנים האחרונות במוסך. חבר ביקב הקיבוץ. אב לשלושה בנים וסב לשבעה נכדים. אשתו, תמר (תמי) מצגר, נחטפה אף היא לעזה ושוחררה. יורם יזכר בלב כולנו כאיש נעים  וחייכן, שתמיד גרם לכל אדם להרגיש מיד בבית".
כזכור, בשבוע שעבר דובר צה"ל התיר לפרסום כי גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדז חולצו במבצע משותף של צה״ל ושב״כ. על פי מידע מודיעני מהימן שנמצא ברשותנו, עולה כי החטופים נרצחו במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר ונחטפו מעיקול מפלסים לעזה על ידי מחבלי החמאס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה