בארץ

בדרך לבחירות? נחשף המהלך של גלנט שמסבך את נתניהו

גלנט ממשיך לסבך את הליכוד. שר הביטחון יואב גלנט הנחה היום (שלישי) את הדרג המקצועי במשרדו לא לשתף פעולה עם לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לחוק הגיוס. האם משמעות הדבר בחירות מוקדמות?
דוד זולדן | 
מתן כהנא, חילי טרופר, גדעון סער, בנימין נתניהו, יואב גלנט ויואב קיש (צילום shutterstock, פלאש 90/ מיכאל גלעדי, יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי)
לפי דיווח ברשת ב׳: גלנט הנחה את אנשי משרד הביטחון שלא לשתף פעולה עם חוק הגיוס הנפיץ שעולה היום לקול צלילי מחאת לוחמי השוויון בנטל. על פי דיווח של 'כאן 11', שר הביטחון יואב גלנט הנחה היום (שלישי) את הדרג המקצועי במשרדו לא לשתף פעולה עם לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לחוק הגיוס. 
בעקבות הקושי להגיע להסכמות, ישיבת הממשלה שנקבעה להיום, ובה תוכנן לאשר את חוק הגיוס - נדחתה. הפער המרכזי הוא דרישות החרדים מול דרישות היועמ"שית, גלי בהרב מיארה, בין היתר לגבי קביעת יעדי גיוס שנעדרו מההחלטה המקורית. המדינה צריכה להשיב לבג"ץ בנושא עד מחר.
במקביל, עוד לפני שנודע על הדחייה, שלח משרד האוצר מכתב ליועמ"שית, ובו שטח את עמדתו החריפה נגד חוק הגיוס. במכתב ששלח היועמ"ש של משרד האוצר, נכתב כי הסנקציות הכלכליות המוצעות בחוק אינן ישימות וכי היה ראוי להיוועץ עם גורמי מקצוע טרם גיבוש הצעת החוק.
גלנט שמבקר בארה״ב ומתנגד להצעת ההחלטה החליט לא לאפשר שיתוף פעולה של הדרג המקצועי במשרד הביטחון כדי לנסות למנוע את אישור ההחלטה בממשלה בהיעדרו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה