בארץ

קונספט מעניין: נפתח הפאב הראשון לגמלאים בדיור מוגן

פאב שהוקם ביוזמת הדיירים בדיור מוגן מגדלי הים התיכון ברמת השרון מציע להם ולאורחיהם בני הגיל השלישי בילוי עם שתייה וריקודים להפגת השעמום. כל המלצרים והברמנים הם דיירי המקום

מערכת ice | 
בר (אילוסטרציה) (צילום freepik)
פאב שהוקם ביוזמת הדיירים בדיור מוגן מגדלי הים התיכון ברמת השרון מציע להם ולאורחיהם בני הגיל השלישי בילוי עם שתייה וריקודים להפגת השעמום. כל המלצרים והברמנים הם דיירי המקום.
היוזמה של הדיירים לפתוח פאב בתוך המתחם הדיור מוגן שייתן מענה נוסף לפעילות חברתית וליצירת קשרים בבית. כל צוות הבר מורכב ומתופעל על ידי הדיירים עצמם ובהתנדבותם, הם אחראים על הבאת המשקאות, הכנת הנשנושים לצד השתייה, הגשתם לאורחים, ניקיון וסידור המקום לאחר הסגירה.
"הפאב" מציע מגוון משקאות כמו יין, בירה ונשנושים קלים. המקום והאווירה התוססת של הפאב מושך אליו זוגות רבים מקרב הדיירים שבאים כדי לרקוד יחדיו, לשתות משקה בחברה טובה, להאזין למוזיקה נוסטלגית ופשוט ליהנות שוב מהחיים כפי שעשו בצעירותם.
לעומת השהייה בבית, לרכישת דירה בדיור מוגן יתרונות וחסרונות שונים מעט. הדיירים שיכולים לשאת בנטל הכלכלי של רכישת הדירות היקרות בסוג דיור שכזה, מקבלים מגוון רחב של שירותים.
לעומת בני הגיל השלישי ששוהים בביתם, הם לא תלויים בחסדם של עובד הסיעוד או משפחתם בלבד. הם נהנים ממגוון רחב של שירותים, וכמו כן חווים בחיי היום יום שלהם אינטראקציות שונות עם אנשי צוות הדואגים לניקיון, שמירה וחדר האוכל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה