שיווק ופרסום

בהשקעה של 16 מיליון שקל: פאלאס תל אביב מתחדש

בית הדיור המוגן "פאלאס תל-אביב" משתדרג ועובר פרויקט התחדשות, כולל הטרקלין, הבר, הלובי ומתחם הספא, בעיצוב האדריכל ערן בינדרמן
מערכת ice | 
פאלאס תל אביב (צילום יחצ)
בית הדיור המוגן "פאלאס תל-אביב" מקבוצת עזריאלי, הממוקם בלב מרכז התרבות של תל אביב שנבנה כקומפלקס יוקרתי בסגנון קלאסי אירופאי, עובר בימים אלה פרויקט התחדשות בעלות של כ-16 מיליון שקל. 
הפרויקט כולל שדרוג וריענון של השטחים הציבוריים כגון הטרקלין, הבר, הלובי ומתחם הספא הכולל את הבריכה, הסאונה, חדרי הטיפולים והכושר. הוא תוכנן על ידי האדריכל ערן בינדרמן.

העיצוב העדכני יעניק לבית מראה מעט יותר בהיר וקליל תוך שמירה על הצביון האקסקלוסיבי של המותג. בית דיור המוגן "פאלאס תל-אביב" משתרע על שטח בנוי של כ-25,000 מ"ר וכולל 231 יחידות דיור.
ניר בן ברוך, מנכ"ל פאלאס תל-אביב: "השנה אנו מציינים 18 שנים להקמת הבית שקבע סטנדרט חדש בענף הדיור המוגן בישראל. אנו שמחים על ההשקעה הגדולה ועל המהלך להתחדשות הבית ומשוכנעים שהוא יוסיף רבות לאיכות חיי הדיירים ולרווחתם".
איריס כהן, מנכ"לית רשת בתי דיור המוגן פאלאס: "בימים אלו הרשת מרחיבה את הפעילות ומקימה בית דיור מוגן חדש בראשל"צ ופועלת באופן רציף לשמירה על חווית הלקוחות ועל העדכניות של בתים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה