בארץ

יאיר גולן הודיע כי יתמודד לראשות מפלגת העבודה: "יש לנו שתי משימות"

חבר הכנסת לשעבר הודיע כי ירוץ לבחירות המקומיות במאי הקרוב, וכי מטרתו היא לאחד את גוש השמאל: "נקים מסגרת פוליטית חדשה שתאחד את כל המחנה הליברל-דמוקרטי תחת מותג חדש"
מערכת ice |  3
יאיר גולן (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
יאיר גולן, סגן הרמטכ''ל וח''כ לשעבר ממרצ, הודיע כי הוא מתכוון להתמודד לראשות מפלגת העבודה בבחירות הפנימיות הקרובות, אשר יתקיימו בחודש מאי. לפי הודעה מטעמו: "יש לנו שתי משימות".
במוצ''ש האחרון, הגיע גולן למחאה מול אולפני החדשות בתל אביב, וזעק כי "לממשלה אין שום אינטרס לשחרר את החטופים", גולן גם הזהיר: "הם יודעים שסיום הלחימה יביא לסיום שלטונם", והוסיף "רק החזרת החטופים תחזיר איזה מימד של שפיות ללחימה. לא יכול להיות שאומרים שנשחרר את חמאס ונשחרר את החטופים, כל מי שמבין באסטרטגיה מבין שזה לא יכול לקרות".
 
מטרתו של גולן היא לאחד את כל המחנה ליברלי-דמוקרטי לפני הבחירות, ולזעוק את קול משפחות החטופים, להחזירם הביתה, ולשים זאת כמטרה עיקרית. "כנראה לא נשמיד את חמאס לחלוטין. קודם כל יש לנו 134 אנשים שנמקים בשבי וצריך לשחרר אותם", טען גולן במחאה בנווה אילן.
כזכור, ח"כ מרב מיכאלי, יו''ר המפלגה, אישרה את מתווה הבחירות לתפקיד יו"ר, והוא יובא לאישור ועידת המפלגה. הבחירות לראשות העבודה יתקיימו ב-28 במאי 2024. 
עוד נמסר מטעם גולן על ח''כ מיכאלי: "לצערנו מרב מיכאלי כופה פריימריז פנימיים בעבודה ומתנגדת לאיחוד המחנה. ניבחר, נאחד תוך כדי ונקים מסגרת פוליטית חדשה שתאחד את כל המחנה הליברל-דמוקרטי תחת מותג חדש".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מפלגת העבודה
    מאיר 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיחה
    סגור
  • 2.
    יישר כוח
    רותי זקוביץ 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהלך חיוני ומבורך. זה הזמן להתפקד למפלגת העבודה כדי להבטיח את זכייתו של גולן בתפקיד היו"ר, כשלב ראשון הכרחי בתהליך האיחוד. אשמח לדעת מי הם השותפים למהלך
    סגור
  • 1.
    עומר בר-לב לראשות מפלגת העבודה
    משה 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עומר בר-לב הכי מתאים לראשות מפלגת העבודה. בעל נסיון בטחוני ומניסטריאלי, וחבר המפלגה שלנו.
    סגור