בארץ

למרות ה-7 באוקטובר: איפה החליטה עיריית חיפה לקצץ?

ערב הבחירות לרשויות ונדמה שהרוחות סוערות בעיריית חיפה בעקבות הקיצוץ הכואב של העירייה בתקציב ל"יד לבנים". המועמד לראשות העיר, יונה יהב: "להחזיר מיד את התמיכות שקוצצו ל'יד לבנים'"
דוד זולדן |  1
קמפיין ליום הזיכרון (צילום מאגר התמונות)
ראש העיר לשעבר מתח ביקורת חריפה על החלטת ועדת התמיכות של עיריית חיפה לקצץ באופן משמעותי את תקציב ארגון יד לבנים ארגון להנצחת חללי מערכות ישראל והטיפול במשפחותיהם. העירייה אף דחתה את בקשת הארגון לאחר ה-7 באוקטובר להגדיל את היקף התמיכה בטענה כי התמיכה כבר ניתנה לשנת הכספים הנוכחית.
יהב: "קיצוץ התקציב של יד לבנים הוא חרפה וביזיון, ובפרט אחרי אסון כל כך נורא שפקד את מדינתנו, וכשהשכול והיגון הגיעו אל סף ביתם של משפחות עירנו. אינני מבין את אטימות הלב של מי שקיבל את ההחלטה הזו. להפך - אחרי ה-7 באוקטובר היה צריך להגדיל את התקציב של הארגון שעושה פעילות כל כך חשובה ומורכבת".
יהב מציין ומדגיש כי: "עם שובי לתפקידי אשיב את התמיכה העירונית במלוא היקפה כבר בישיבת התקציב הראשונה, כפי שהיתה בשנים קודמות. אם לא נוקיר את הלוחמים האמיצים שנפלו בשדה הקרב בהגנה על מדינתנו ועל עירנו, ולא נתמוך ונושיט יד לעזרה למשפחותיהם, לא תהיה לנו תקומה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה שאלתם רק את יהב ? איפה תגובת צביקה ברבי ?
    לבנת חבלה 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה ממומנת ? תעמולת בחירות ?... לא נראה שתפרסמו את תגובתי.
    סגור