בארץ

סינוואר נחשף במנהרה: צפו בתיעוד הדרמטי שצה"ל התיר לפרסום

צה"ל הודיע כי הוא מחזיק במספר תיעודים ייחודיים של מנהיג חמאס ברצועת עזה, יחיא סינוואר. הצילומים הגיעו מהחיילים בשטח בזמן התמרון הקרקעי 

מערכת ice | 
סינאוור במנהרה בחאן יונס (צילום דובר צה"ל)
צה"ל הודיע כי הוא מחזיק במספר תיעודים של מנהיג חמאס ברצועת עזה, יחיא סינוואר. הצילומים הגיעו מהחיילים בשטח במהלך התמרון הקרקעי. בתיעודים, שצולמו בימי המלחמה, נראה סינוואר  בריא ושלם מתהלך במנהרה לצד אשתו וילדיו. 
במסיבת עיתונאים אמר דובר צה"ל: "מתחת לבית קברות מצאנו את חדרי הפיקוד של חמאס, מצאנו וידאו של סינוואר בורח ממנהרה עם אחיו ומשפחתו, הסרטון הזה הוא תוצאה של המצוד שלא יפסק עד שנלכוד אותו חי או מת".
בכירים בישראל טענו כי זה לא התיעוד היחיד של מנהיג הטרור וכי בידיהם  תיעודים נוספים בהם הוא מצולם גם ללא משפחתו. גורמים בכירים אמרו כי: "סינאוור רץ ממערה למערה. הוא מבועת ועובר ממקום למקום בטירוף. הדבר היחיד שיכול לגרום לעסקה זה הפחד האמיתי שעוד דקה הוא מחוסל, ורק עסקה תציל אותו".

עוד הוסיפו גורמי ביטחון: "אם יש סיכוי לעסקה זה רק בגלל הלחץ הצבאי, שצה"ל יושב על הצוואר של סינוואר, ושעוד שנייה הוא לא איתנו ויהרגו אותו. אין לו סיבה אחרת. הוא לא צריך דלק, תרופות ואוכל. הוא יודע שעוד דקה הוא מחוסל עם הצמרת שלו".
התמרון הקרקעי של צה"ל ברצועת עזה מביא לא מעט חומרים מודיעיניים על בכירי חמאס, כמו למשל התמונות המעודכנות של מוחמד דף, שאומנם איבד את אחד מעיניו וגם איבד גם רגל אחת, אך בסך הכל מצבו הפיזי סביר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה