משפט

אל על חוטפת תביעה ייצוגית: "הטעתה את הנוסעים"

בית המשפט אישר ניהול תביעה ייצוגית נגד חברת התעופה אל על, אחרי שקבוצת נוסעים טוענת שישבו במהלך הטיסה במקומות שלא ניתן להזיז בהם את המושב אחורה, למרות ששילמו מחיר רגיל
מערכת ice | 
אל על מסתבכת (צילום shutterstock)
בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר ניהול תביעה ייצוגית נגד חברת התעופה אל על, שהוגשה על ידי קבוצת לקוחות. אותה קבוצה מדברת למעשה על כלל הלקוחות שטסו ב-7 השנים האחרונות עם חברת התעופה ורכשו כרטיס טיסה ממנה, כאשר על פי טענתם החברה "הטעתה את הלקוחות", אחרי שהם רכשו כרטיסי טיסה במחיר רגיל, אך למרות זאת, לא ניתן היה להזיז את המושבים עליהם ישבו במטוס אחורה. כך פורסם היום (חמישי) ב"כלכליסט".
התובעים מבקשים שאל על תפסיק לשווק את כל הכרטיסים במחיר זהה, ומבקשים שהחברה תתחיל לשווק כרטיסים על פי איכות המושב עליו הנוסע אמור לשבת במהלך הטיסה. נוסף על כך, אותה קבוצה דורשת מאל אל ליידע את הנוסעים מראש על המגבלה של הכיסאות במטוס. התובעים דורשים פיצויים על סכום הכרטיס שהם שילמו.
חברת התעופה מבקשת לדחות את התביעה הייצוגית נגדה, בטענה כי באחת הטיסות בגללה הגישו מספר נוסעים את התביעה, הם ישבו במושבים הללו מכייוון שהטיסה הייתה מלאה עד אפס מקום, והם הושבו במקומות שנועדים לדיילים ולצוות הטיסה, וכי היא לא מוכרת כרטיסים לאותם מושבים בדרך כלל. כעת, אל אל צריכה להגיש את כתב ההגנה שלה, ולאחר מכן השופטים צפויים לקבוע את פסק הדין.  
מאל על נמסר בתגובה לפרסום של "כלכליסט" כי: "לעמדת החברה, היה מקום לדחות את הבקשה לאישור התביעה כייצוגית, בשל שורה של נימוקים. בכוונת החברה להגיש בקשת רשות ערעור על ההחלטה לבית המשפט העליון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה