כסף וצרכנות

אל על בבשורה אדירה ללקוחות: זו ההטבה החדשה שתקבלו

על רקע מלחמת חרבות ברזל וחוסר הוודאות, אל על מציעה לכל מי שרכש כרטיס טיסה את ביטולו עד 24 שעות לפני מועד ההמראה. הביטול במסגרת ההטבה הוא ללא עלות ומי שיעשה זאת יקבל שובר למימוש עתידי, לטיסות מפברואר ועד אפריל 2024
מערכת ice | 
מטוס אל על (צילום פייסבוק/אל על)
אל על הולכת לקראת הלקוחות שלה ומסדרת להם "ראש שקט" על רקע חוסר הוודאות הרב, כאשר יאפשרו ביטולים של כרטיסי הטיסה עד 24 שעות לפני המועד, ללא קנסות או דמי ביטול.
בתמורה לביטול של הכרטיס, עד יממה לפני הטייסה עצמה,  יקבלו הנוסעים שובר זיכוי עם שווי מלא לזה שבוטל, ניתן יהיה להזמין בשוברים טיסות גם בחג הפסח 2024 ובחודשי החורף הקרובים.

הביטולים תקפים לטיסות הממריאות מה-1 בפברואר 2024 ועד 30 באפריל 2024, למעט כרטיסי LITE, או כרטיסי בונוס וכרטיסים קבוצתיים. במקביל ההטבה גם כוללת את העובדה שהשובר למימוש בטיסות אל על וסאן דור, הוא לא שמי ולכן ניתן יהיה לרשום אותו על אדם אחר.
נדב חנין, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל באל על, הסביר כי: "לאור המצב הנוכחי וחוסר הוודאות של התקופה, אנו רואים שינוי בהעדפות הצרכנים ואת הנטייה להזמנת טיסות ברגע האחרון. מצד אחד ניתן לראות עלייה ברצון של הישראלים לצאת להפוגות ולהתאווררות בחו"ל, ומצד שני עולה חשש להתחייב על הזמנת טיסות מראש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה