משפט

חשד: קטינה נתפסה נוהגת לצד קשיש - זו הסיבה המזעזעת

שוטרים איתרו בת 13 שנהגה ברכב ללא רישיון בירושלים, כשלצידה אדם בשנות השבעים לחייו. החשד: המבוגר ביצע מעשים מגונים בקטינה וכן בנערות נוספות. לאחר שהושלמה החקירה מעצרו של החשוד הוארך, וכתב אישום צפוי להיות מוגש כנגדו בימים הקרובים
מערכת ice | 
תקיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חקירת הפרשייה המורכבת והרגישה שנוהלה על ידי חוקרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים, החלה ב-22 לדצמבר, בשעות הצהריים, בעת שהתקבל דיווח על מפגש בין הקטינה לחשוד המבוגר באזור דרום העיר ירושלים, וכי השניים החלו בנסיעה ברכבו של החשוד. מיד עם קבלת הדיווח, החלו שוטרי הסיור בסריקות אחר הרכב, עד אשר אותר בסיוע לוחמי מג"ב, שמצאו כי ברכב נוהגת נערה בת 13 בלבד ולצידה החשוד (בשנות ה-70 לחייו). השניים עוכבו לתחנת המשטרה מוריה, ושם הוחלט על מעצרו.
מחקירת המשטרה התגלה כי לא מדובר במפגשם הראשון של השניים. על פי החשד, החשוד קיים מפגשים מיניים עם הקטינה תמורת תשלום כספי של מאות ש"ח בכל פעם, על אף גילה הצעיר. עוד נודע בחקירה כי ישנן קורבנות נוספות, קטינות אף הן, המעורבות בפרשייה. בחקירת המשטרה התברר כי החשוד קיים שני מפגשים מיניים עם הקטינה במחסן הנמצא בשכונת קטמון בעיר ובמסגרת החקירה המיוחדת שנערכה, הגיעו לשם חוקרי המשטרה ונאספו ממצאים וראיות הקושרים את החשוד למעשים.
לאחר שמעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש, השלימו חוקרי תחנת מוריה את מלאכת החקירה יחד עם גורמי המקצוע הרלוונטיים ביניהם עובדי הרווחה, בחשד לעבירות אינוס, מעשים מגונים והתרה לאחר נהיגה ללא רישיון כחוק.
פקד חנוך גסנר, קצין חקירות מתחנת מוריה אמר: ״מדובר באחת הפרשיות המורכבות והקשות שנתקלנו בהן. פרט למישור הפלילי מאופי המעשים והחשדות המיוחסים לחשוד המבוגר, יש את הקורבנות הקטינות שנזקקות לטיפול גורמי רווחה ששולבו כבר בתחילתה של החקירה. ככל שהתקדמה החקירה התחזקו הראיות שנאספו הודות לאומץ ליבן של הצעירות וממצאים פורנזיים שונים שאספנו, וכבר בימים הקרובים צפוי נגד החשוד כתב אישום בגין עבירות המין שביצע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה