משפט

הסוף "למבצע בדקה ה-90"? אשת טורס הפסידה במשפט

בעקבות תביעה שהגישה "הדקה התשעים" נגד אשת טורס לבית משפט השלום בת"א סוכם בתום הליך גישור בין החברות, כי חברת אשת טורס תחדל מלעשות שימוש בביטוי "הדקה התשעים" ו/או "הדקה ה- 90", על הטיותיהם השונות באתרי האינטרנט שלה, ובכלל ואף תנחה את עובדיה בדבר איסור השימוש
מערכת ice |  1
הדקה ה90 מחסני השוק ויזה מקס (צילום הדקה ה90)

פסיקה מסקרנת של בית המשפט, שקבע כי חברת התיירות הפופולרית אשת טורס תחדל מכל שימוש שהיא עושה בביטוי "הדקה התשעים" ו/או "הדקה ה-90", השם של אחת מיריבותיה הכי גדולות בענף.

בעקבות תביעה שהגישה "הדקה התשעים" נגד אשת טורס לבית משפט השלום בת"א סוכם בתום הליך גישור בין החברות, כי חברת אשת טורס תחדל מלעשות שימוש בביטוי "הדקה התשעים" ו/או "הדקה ה- 90", על הטיותיהם השונות באתרי האינטרנט שלה, ובכלל ואף תנחה את עובדיה בדבר איסור השימוש.
 



אסף דניאל מנכ"ל "הדקה התשעים": מותג התיירות המוביל בישראל "הדקה התשעים" על הטיותיו, הינו סימן מסחרי רשום, ואין בכוונתנו לאפשר את הפיכתו לנחלת הכלל, לטובת קידום ומכירה באתרי אינטרנט ובפרסומים כאלו ואחרים. אנו נפעל לשמור על שם המותג שלנו".

עוד הוא מסר כי: "במקרה הנ"ל ויתרנו על פיצוי כספי כי זו התביעה הראשונה. בתביעות הבאות לא נוותר על קבלת פיצוי ממי שיפר את זכויותינו בשם. את חברת "הדקה ה- 90" ייצג בהליך עו"ד ניצן אפגין מפירמת עורכי הדין יגאל בורוכובסקי ושות'.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נאה דורש ונאה מקיים. (ל"ת)
    מרום מילברגר-מגשרים 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור