משפט

נתניהו חוטף: "מי שחבר לאיראן ולאש"ף זה לא אחר ממך"

באופוזיציה מזועזעים מההשוואה של נתניהו לאויבי ישראל וממשיכים במתקפה נגדו. גם יו"ר ישראל ביתנו לא טומן ידיו בצלחת ומצטרף לגינויים
דוד זולדן |  3
נאום נתניהו על איראן (צילום מסך קשת 12)
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן במתקפה נגד רה"מ נתניהו בעקבות ההאשמות נגד המפגינים נגדו במהלך ביקורו בוושינגטון: "אדוני ראש הממשלה, שוב אתה משקר במצח נחושה. המפגינים בארץ ובעולם מפגינים נגדך ובעד מדינת ישראל. מי שחבר לאיראן ולאש"ף זה לא אחר ממך, אתה בעצמך, אתה שמפרק את החברה הישראלית מבפנים, אתה שמשתלח במיטב בנינו ובנותינו ואתה שמוכיח לכולנו יום יום שאתה פועל אך ורק בהתאם לאינטרסים האישיים שלך, גם אם זה אומר שתישרף המדינה".
מוקדם יותר גם יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ כתב כי: "גם אם לא מסכימים על דרך הפעולה (של המפגינים), מדובר בפטריוטים, אוהבי המדינה. את הנזק האדיר שנתניהו גורם לחברה הישראלית בהתנהלותו, גם אלף נאומים חוצבי להבות באו"ם לא יתקנו. הגיע הזמן לעצור את ההפיכה המשטרית ולעשות סדר בממשלה, במקום להאשים את המפגינים".
יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד אמר על דברי נתניהו נגד המפגינים כי: "אין אדם שהרס את תדמיתנו בעולם יותר מנתניהו בחודשים האחרונים. אין דבר שמסייע יותר לאיראנים מהמהפכה המשטרית של ממשלתו. ההאשמות שלו כלפי הפטריוטים של המחאה הן עוד הוכחה לשיבוש חמור בשיקול הדעת ובקריאת המציאות שלו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ביבי תמשיך. תהרוס את היישות הציונית יותר
    עלי 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יום הדין של אללה קרוב! יהודים תתכוננו לסוף שלכם
    סגור
  • 2.
    תגובת נתניה
    אלכס 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניהו צודק . לא תקין שהמפגינים יערבו גורמים בינלאומיים בויכוח פנימי . ממש מקומם ועוד תוקפים אותו בעזות מצח
    סגור
  • 1.
    האדון המולדבי פתאום הוא הפך לאיש אמת
    מריו 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המפיונר הזה שהשתרש פה במדינה . סלל את דרכו דרך ליקוקים לנעליים של נתניהו ולאחר מכן הליכוד . וכשראה שהוא לא העיפרון המחודד בקלמר פרש מהליכוד . ומאז הוא מחרף ומגדף את נתניהו . כי בימין לא אוהבים אנשים ספק יהודים . המדינה הזו היא רק אמצעי להשגת מטרותיו של האיש הנלוז הזה .. האמת? שהשמאל מתעב אותו אפילו יותר מהימין . אבל הם החליטו שיכרתו ברית אפילו עם השטן ורק כדי להפיל את נתניהו .. מה שהם לא יודעים הוא , שככל שהם יפגינו וככל שהם יקצינו את המחאות שלהם כך הם יוציאו הרבה יותר מצביעי ימין לקלפיות ... ובבחירות הבאות הימין יקבל לפחות 70 מנדטים . ואת זה השמאל יודע טוב מכולם . ולכן הם מוכנים ללכת עם המפיונר ליברמן ועם שונאי ישראל איימן עודה טיבי ומנסור עבאס ...לא יעזור לכם עם ישראל חי והוא כנראה בימין
    סגור