משפט

הסתה וחקירה? "להשוות חלאה כמוך לנאצים? זה להעליב אותם"

ראשי המחאה נגד הרפורמה ממשיכים להתבטא באופן מעורר מחלוקת: פעיל השמאל 'קוסטה בלאק' מראשי הארגון המחאה: 'קומי ישראל' באמירה אנטישמית: "להשוות חלאה כמוך לנאצים, זה להעליב אותם". כיצד תגיב השרה סטרוק?

דוד זולדן |  1
האם המחאה נגד הרפורמה ממשיכה לחצות קווים? לאחר שבסוף השבוע, המנהיגה הבולטת של המחאה, שקמה ברסלר, התבטאה בחריפות נגד הימין ואמרה בין השאר: "אסור לדבר עם נאצים יהודים ולא יהודים", אמש הצטרף אליה מנהיג נוסף של המחאה 'קוסטה בלאק', הנמנה על ראשי ארגון: 'קומי ישראל'.
קוסטה, הגיב לשרת ההתיישבות ומשימות לאומיות, אורית סטרוק, בחשבון הטוויטר שלה לאחר שהתקוממה מאמירתה של ברסלר וביקשה מראשי האופוזיציה לגנות אותה, בתגובה הגיב לה פעיל השמאל: "להשוות חלאה כמוך לנאצים, זה להעליב את הנאצים. טינופת פשיסטית ובזויה".
בסוף השבוע התבטאה ברסלר באופן חריג בסוגיית הרפורמה המשפטית ואמרה כי: "אסור לדבר עם נאצים – יהודים או לא יהודים, בשולחן של עשרה אנשים ונאצי אחד יושבים 11 נאצים. זה מה שמייצרים כשלא מעיפים החוצה את הפאשיסטים".
לאחר שדבריה הודלפו ופורסמו היא צייצה בחשבון הטוויטר שלה את ההתנצלות: "טעיתי אתמול בהתבטאות שלי. השתמשתי במילה שאין לה מקום בשיח. אני מצרה ומתנצלת על האמירה הזו. גם טעויות הן חלק מהחיים ומהמאבק שלנו על המדינה שלנו והעתיד שלנו. רק מי שלא עושה לא טועה. מתקנת וממשיכה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראשי המחאה הם אנשים קטנים שרוצים לכפות את דעתם!!! (ל"ת)
    פשוט 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור